تور هلند: سفر به آمستردام در دوران پساکرونا

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، اگر از بین کشورها بخواهید شهری را انتخاب کنید که هیجان انگیز و آرامش بخش باشد، می توان آمستردام را پیشنهاد کرد.

تور هلند: سفر به آمستردام در دوران پساکرونا

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

فکر سفر کردن با توسعه ویروس کووید 19 از فکر بسیاری از مردم بیرون رفته بود. تمامی مردم دنیا چشم انتظار دریچه ای بودند تا بتوانند مانند قبل از مرزها بگذرند. حالا زمان آن رسیده که تجربه های جدیدی وارد زندگی هایمان گردد. واکسن های بسیاری در سراسر دنیا به وجود آمدند و سفر کردن از آرزو به واقعیت بدل شد. اگر از بین کشورها بخواهید شهری را انتخاب کنید که هیجان انگیز و آرامش بخش باشد، می توان آمستردام را پیشنهاد کرد. آمستردام سرشار از جاذبه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی است. حتما می دانید که این شهر مرکز هلند است و طبیعتی بی نظیر دارد. به همین علت تورهای بسیاری به مقصد آمستردام برپا شده و پرواز تهران آمستردام رونق خوبی پیدا نموده است. پس بیاید این شهر را بهتر بشناسیم.

آمستردام شهر رنگ ها

تصویرخانه های رنگارنگ با چشم انداز دریاچه و قایق های کوچک را دیده اید. آمستردام، شکل و شمایل قدیمی خود را حفظ نموده و همین عامل جاذبه بیشتری برای شهر و جهانگرد ها رقم زده است. سرسبزی و گل های رنگارنگ در جای جای شهر نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. یکی از میدان های تاریخی و زیبای آمستردام، Dam نام دارد و به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شده است. در اطراف این میدان مراکز خرید بسیاری واقع شده است. بسیاری از مردم در ساعات مختلفی از روز دور این میدان جمع می شوند و اوقات خود را می گذارند. ساختمان های قدیمی و تاریخی که اطراف این میدان وجود دارد، ابهت تاریخی این شهر را به رخ می کشد. بعضی از مردم برای رزرو هتل آمستردام، منطقه دم را انتخاب می نمایند. چراکه با یک تیر دو نشان زده اند و دسترسی مناسبی به جاذبه های تاریخی و گردشی شهر آمستردام خواهند داشت.

از دیگر جاذبه های گردشگری آمستردام، دوچرخه سواری مردم است. بوق های ممتد و آلودگی با این شهر غریبه هستند. جالب است بدانید که بسیاری از مردم دوچرخه هایشان به داخل کانال آب می افتد؛ این اتفاق امری عادی است. حال و هوای تاریخی آمستردام با گل های رنگارنگ، هوس شکم گردی را در مهمانان این شهر زنده می نماید. کافه ها و رستوران های این شهر برترین مکان برای خوش گذرانی و آشنایی با فرهنگ مردم آمستردام است.

سفری به دل تاریخ

آمستردام در قرون وسطا شکل گرفت و قرن ها بعد تبدیل به یکی از مهمترین بنادر تجاری اروپا شد. موزه های این شهر تاریخ را آن را به تصویر کشیده اند. موزه شکنجه، موزه ون گوگ و مادام توسو در این شهر واقع شده است. به همین علت به آن شهر موزه ها می گویند. خانه های زیبا و رنگارنگ در نوار کانال آب آمستردام قرار گفته اند و زیبایی شهر را دوچندان نموده است. بسیاری از مردم در پی بلیط هواپیما مقرون به صرفه برای سفر به آمستردام هستند. چراکه گردشگران بسیاری برای تماشا جاذبه های این شهر سر از پا نمی شناسند. سفر به آمستردام، پیچ وخم های خودش را دارد و برای همین، باید تمامی امور آن بی نقص انجام گردد. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برترین انتخاب، می تواند فلای تودی به شمار بیاید. به عبارتی می توانید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما بسیاری از ایرلاین ها را بخرید و در تقویم قیمتی فلای تودی برترین قیمت، هتل و بلیط را رزرو کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 646

به "تور هلند: سفر به آمستردام در دوران پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: سفر به آمستردام در دوران پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید