افزایش داوطلبان انتخابات شورای شیراز، رشد حضور زنان

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرنگاران/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز اعلام نمود که در دومین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در این شهرستان شاهد افزایش متقاضیان نسبت به روز قبل بودیم.

افزایش داوطلبان انتخابات شورای شیراز، رشد حضور زنان

علی عسگر جمشیدی شامگاه پنج شنبه 21 اسفند در جمع خبرنگاران، گفت: 45 داوطلب در روز دوم برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان شیراز ثبت نام کردند که ثبت نام 26 نفر نهایی شده است.

او اضافه نمود: با 45 داوطلب جدید، مجموع داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراها در شهرستان شیراز به 72 نفر رسید که 41 نفر به صورت حضوری و 31 نفر غیرحضوری نام نویسی کردند.

جمشیدی ادامه داد: در بین افراد ثبت نام شده طی دو وز اخیر 66 داوطلب مرد و 6 داوطلب زن بوده اند که جوانترین داوطلب با 26 سال سن و مسن ترین داوطلب با 66 سال سن نام نویسی کردند.

او به سطح تحصیلات داوطلبان هم اشاره نمود و گفت: 3 داوطلب تحصیلات دکتری، 25 داوطلب تحصیلات کارشناسی ارشد، 40 داوطلب تحصیلات کارشناسی و 4 نفر داوطلب تحصیلات فوق دیپلم دارد.

به گزارش خبرنگاران، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از ساعت 8 صبح 20 اسفند شروع شده و تا خاتمه وقت اداری سه شنبه 26 اسفند به مدت 7 روز ادامه دارد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 231

به "افزایش داوطلبان انتخابات شورای شیراز، رشد حضور زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش داوطلبان انتخابات شورای شیراز، رشد حضور زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید