ثبت مرگبارترین روز کرونایی در انگلیس

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، انگلیس با ثبت مرگ بیش از 1600 نفر ظرف 24 ساعت، شاهد مرگبارترین روز کرونایی خود بود.

ثبت مرگبارترین روز کرونایی در انگلیس

به نقل از نشریه گاردین، انگلیس روز سه شنبه شاهد مرگبارترین روز کرونایی خود از آغاز همه گیری کرونا بود.

بر اساس این گزارش، انگلیس با ثبت مرگ 1610 نفر ظرف روز سه شنبه، شاهد مرگبارترین روز کرونایی خود از آغاز این همه گیری کرونا بود.

سازمان بهداشت عمومی انگلیس (PHE) اظهار داشت مرگ این تعداد افراد، بعد از آن رخ داده که آزمایش آن ها ظرف 28 روز گذشته مثبت از آب درآمده بود. این، بالاترین رقم مرگ و میر است که ظرف یک روز از زمان آغاز همه گیری کرونا در انگلیس گزارش شده است.

این افزایش شمار مرگ و میر های کرونایی در حالی رخ می دهد برخی گزارش ها از کاهش شمار موارد ابتلا به کرونا در این کشور خبر داده بودند و آن را نشانه ای از موفقیت اقدامات محدودیت آمیز اعلام کرده بودند.

طبق داده های رسمی، از هر هشت نفر در انگلیس، یک نفر - معادل تقریبا 5.4 میلیون نفر- تا ماه دسامبر (ماه گذشته میلادی) به کرونا مبتلا شده اند.

پس از آنکه آخرین آمار مرگ و میر کرونایی در انگلیس منتشر شد، کر استارمر رهبر حزب کارگر در توییتی اظهار داشت: انگلیس با عمیق ترین رکود (در مقایسه با) هر اقتصاد بزرگی روبرو است و ما بیشترین نرخ مرگ و میر را در جهان دارا هستیم. مردم انگلیس در حال پرداخت هزینه بی لیاقتی پیاپی دولت هستند.

همچنین اظهارات وی از سوی جاناتان اشوورث وزیر بهداشت دولت در سایه (حزب کارگر) نیز تکرار شد. او گفت: افتضاح است، دلهره آور و ویرانگر است و نمی بایستی چنین می بود.

تا کنون بیش از 33 هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از 91 هزار نفر جان خود را از دست داده اند. در جهان نیز شمار مبتلایان به کرونا به بالای 96 هزار نفر رسیده که از این تعداد، بیش از 2 میلیون نفر جان باخته اند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 142

به "ثبت مرگبارترین روز کرونایی در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت مرگبارترین روز کرونایی در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید