خبرنگاران 30 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، اهواز - خبرنگاران - رییس مجمع نمایندگان خوزستان از موافقت وزیر بهداشت با اختصاص 30 هزار دوز واکسن کرونا به این استان اطلاع داد و گفت: قرار شد در روزهای آینده این تعداد واکسن وارد خوزستان گردد.

خبرنگاران 30 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت

سیدکریم حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: به دنبال قرمز شدن شرایط 11 شهرستان خوزستان در زمینه گسترش ویروس کرونا با پیگیریهای اجرا شده خواهان اختصاص 30 هزار دوز واکسن به خوزستان شدیم تا قدری شرایط بهتر گردد که خوشبختانه با این موضوع موافقت شد.

وی گفت: از آنجایی که 11 شهر خوزستان در شرایط قرمز شیوع کرونا قرار دارند، ضروری است کادر درمان و بیماران خاص استان هرچه سریعتر واکسینه شوند.

وی گفت: ویروس جهش یافته نوع انگلیسی همچنان در حال گسترش است و لذا از مردم هم انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از این و در مرحله دوم پنج هزار و 500 دوز واکسن به خوزستان اختصاص یافته بود اما برای جلوگیری از انتشار بیماری و واکسیناسیون تمام کادر درمان و بیماران زمینه ای به تعداد واکسن بیشتری احتیاج بود که با همکاری وزارت بهداشت این امر محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق گزارشهای موجود ، بار مراجعه به بیمارستان ها دراستان همچنان افزایشی است به همین دلیل با کمبود تخت و پرستار روبرو هستیم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در کوشش برای اضافه کردن تخت هستند.

حسینی با اشاره به خستگی کادر درمان خوزستان گفت: در طول این مدت بعضی از نیروهای کادر درمان به این بیماری مبتلا شده و چند نفر هم جان خود را از دست دادند لذا از مردم تقاضا داریم که بیماری را جدی گرفته و از تردد درون شهرها خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس در کنار ستاد مدیریت کرونا و مسئولان بهداشت و درمان خوزستان، برای رفع کردن مسائل بهداشتی و درمانی استان کوشش می نمایند.

در حال حاضر 11 شهرستان خوزستان در شرایط قرمزشیوع کرونا و هشت شهرستان نیز نارنجی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 271

به "خبرنگاران 30 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید