سپاهان 2 - تراکتور 0؛ پیروزی شاگردان نویدکیا در بازی مهم هفته

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرگزاری خبرنگاران- مهم ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر در استادیوم نقش دنیا اصفهان شروع شد. دیداری که سپاهانی ها توانستند در هر دو نیمه دروازه حریف را باز نمایند و با دو گل بازی را به سود خود به سرانجام برسانند.

سپاهان 2 - تراکتور 0؛ پیروزی شاگردان نویدکیا در بازی مهم هفته

به گزارش خبرنگاران، ملاقات دو تیم سپاهان و تراکتور در شرایطی شروع که اصفهانی ها برای ادامه حضور در صدر جدول باید به عنوان تیم برنده زمین را ترک می کردند و در سوی دیگر تبریزی ها نیز برای حضور دوباره در میان مدعیان کسب سهمیه باید سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز می کردند. این بازی از ساعت 15:30 با سوت پیغام حیدری شروع شد و این سپاهانی ها بودند که راه دروازه حریف را در پیش گرفتند. آنها تا بیست دقیقه ابتدایی دروازه تراکتوری ها را به توپ بستند و در نهایت توانستند گلزنی نمایند. اولین گل بازی برای سپاهانی ها در دقیقه 19 به ثمر رسید. هر چند پس از گلزنی زردپوشان حملات آنها روی دروازه تراکتور کمتر از قبل شد و بیشتر سعی در اداره نیمه اول بازی داشتند اما در نهایت باید اصفهانی ها را تیم بهتر زمین در نیمه اول دانست.

در نیمه دوم اما برخلاف آنچه پیش بینی می شد باز هم این تیم میزبان بود که میل به دروازه حریف داشت و پس از چند حمله نصفه و نیمه توسط تراکتوری ها باز هم سپاهان به پیش آمد و توانست تیم بهتر نیمه دوم هم گردد. تراکتوری ها که لحظه به لحظه با استرس بیشتر بازی می کردند در ابتدای سی دقیقه سرانجامی بازی یک اخراجی دادند و یک پنالتی هم از دست دادند تا همه چیز برای شکست این تیم مهیا گردد و همین اتفاق هم افتاد. آنها در دقایق سرانجام با یک شوت دیدنی دروازه خود را برای دومین بار باز شده دیدند و در حالی که در دقایقی سرانجام بازی، سرمربی خود را اخراج شده می دیدند در نهایت بازی را با دو گل به حریف دادند تا به این ترتیب سپاهانی ها بتوانند با عنوان صدرنشینی در لیگ برتر، سال 1399 را به سرانجام برسانند.

ترکیب سپاهان: پیغام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت الله پورقاز(88 گئورگی گولسیانی)، دانیال اسماعیلی فر(88 مرتضی منصوری)، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج صفی، محمدرضا خلعتبری(65 یاسین سلمانی)، محمد محبی(90 علیرضا صادقی) و سجاد شهباززاده(90 مهدی ترکمان)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ابوالفضل رزاق پور(72 محمد مسلمی پور)، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان(46 سامان نریمان دنیا)، مهدی تیکدری، محمد قادری(72 صیاد کوکبی)، اشکان دژاگه(80 مسعود شجاعی) و محمد عباس زاده(46 پیمان بابایی)

سرمربی: رسول خطیبی

توضیح گل ها:

سپاهان (1-0): فقط 19 دقیقه برای احسان حاج صفی کافی بود تا اولین پاس گلش را در بازگشت به سپاهان ارسال کند. ارسال احسان که به صورت مواج به نقطه کور مدافعان تراکتور ارسال شده بود، با ضربه سر بسیار خوب سجاد شهباززاده به گل اول بازی و گل شانزدهم این بازیکن در لیگ بیستم تبدیل شد. محمدرضا اخباری هیچ واکنشی روی این توپ نداشت.

سپاهان (2-0): پس از اینکه تراکتور 10 نفره شد، آنها فرصت ایجاد تساوی را در بازی داشتند ولی پیغام نیازمند ضربه پنالتی را گرفت و چند دقیقه بعدتر یاسین سلمانی بازیکن تعویضی محرم نویدکیا گل دوم بازی را با یک شوت زیبا وارد دروازه تراکتور کرد تا با ایجاد تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، جشن سرانجام سال سپاهانی ها کامل شده باشد.

دقایق حساس:

دقیقه 13: شوت سرکش امید نورافکن با شیرجه بلند محمدرضا اخباری به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 45: شوت سرکش محمد کریمی از روی خط محوطه جریمه با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

دقیقه 54: ارسال دقیق احسان حاج صفی از مقابل عزت پورقاز و سجاد شهباززاده عبور کرد و این دو بازیکن نتوانستند با یک تک ضربه اختلاف بازی را دو گله نمایند.

دقیقه 69: سامان نریمان دنیا روی خطای عجیب نورافکن در محوطه جریمه سرنگون شد و پیغام حیدری در شرایطی که عزت پورقاز در صورت دخالت نکردن نورافکن به راحتی می توانست توپ را بگیرد، نقطه پنالتی را در میان اعتراض کاپیتان سپاهان نشان داد.

دقیقه 70: پیغام نیازمند پنالتی ای که امید نورافکن به سادگی تقدیم تراکتوری ها نموده بود را مهار کرد تا برای اولین مرتبه در جمع طلایی پوشان پیروز به انجام این مهم شده باشد.

دقیقه 90: دو سه ضربه متوالی توسط سجاد شهباززاده و سپس مهدی ترکمان به دروازه تراکتور زده شد ولی موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 262

به "سپاهان 2 - تراکتور 0؛ پیروزی شاگردان نویدکیا در بازی مهم هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان 2 - تراکتور 0؛ پیروزی شاگردان نویدکیا در بازی مهم هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید