ضیایی: از تیراندازان دفاع می کنیم، در پی متقاعد کردن کمیته ملی المپیک هستیم

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، عضو کمیته فنی فدراسیون تیراندازی گفت: با اینکه اعزام کاروان کیفی به مسابقات آسیایی 2022 مهم است، ما از تیراندازان دفاع می کنیم.

ضیایی: از تیراندازان دفاع می کنیم، در پی متقاعد کردن کمیته ملی المپیک هستیم

حسین ضیایی، عضو کمیته فنی تیراندازی و اهداف پروازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط اهداف پروازی برای اعزام به بازی های آسیایی هانگژو گفت: تیراندازی برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو سهمیه دارد ولی اینکه چه رشته هایی(تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی) با چه تعداد اعزام شود هنوز مشخص نیست. کمیته ملی المپیک برای اعزام در پی کیفی سازی کاروان است و از طرفی در اهداف پروازی در یک سال و نیم گذشته اعزام نداشتیم و در رنکینگ جایگاهی نداریم.

وی در ادامه اضافه نمود: در تلاش هستیم در دو مسابقه جهانی باکو و قهرمانی آسیا در قزاقستان این تیم را اعزام کنیم و بر اساس نتایجی که در آن مسابقات کسب می کنیم در پی متقاعد کردن کمیته ملی المپیک برای اعزام این رشته باشیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که آیا در لیست اولیه برای اعلام به کمیته ملی المپیک اهداف پروازی نیز قرار گرفته است، گفت: ما اسامی تیراندازان در اهداف پروازی را خواهیم داد و بعد از آن بر اساس شواهد و نتایج، تیراندازان را اعزام می کنیم. با اینکه اعزام کاروان کیفی مهم است، ما از تیراندازان دفاع می کنیم. در اهداف پروازی به نتایجی که کسب خواهد شد، امیدوار هستیم.

ضیایی در خصوص اینکه بسیاری از رشته ها با وجود عدم شانس مدال آوری ورزشکاران و به منظور ایجاد فرصت کسب تجربه برای نمایندگان خود در پی اعزام به بازی های آسیایی هستند، تاکید کرد: هر رشته یک استراتژی دارد ما هم دنبال متقاعد کردن کمیته ملی المپیک و ایجاد شرایط برای اعزام اهداف پروازی به بازی های آسیایی هستیم.

وی در خصوص زمان آغاز اردوهای اهداف پروازی گفت: به زودی اردو ها آغاز می شود و مسابقات انتخابی را برگزار و رنکینگ را تکمیل می کنیم تا در کنار کسب نتایج خوب، به حضور در هانگژو امیدوار باشیم.

ضیایی در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی تغییری ایجاد خواهد شد، شرح داد: کمیته فنی از مربیان برنامه دریافت می کند تا برای ادامه کار به یک جمع بندی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 685

به "ضیایی: از تیراندازان دفاع می کنیم، در پی متقاعد کردن کمیته ملی المپیک هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیایی: از تیراندازان دفاع می کنیم، در پی متقاعد کردن کمیته ملی المپیک هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید