مصاف دو ستاره برای تعیین برنده بازی سپاهان-پرسپولیس!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، حامد لک دروازه بان اول تیم پرسپولیس در بازی فردا مقابل سپاهان تقابل تماشایی با آقای گل فعلی لیگ برتر خواهد داشت.

مصاف دو ستاره برای تعیین برنده بازی سپاهان-پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم پرسپولیس در حالی به استقبال دیدار با سپاهان می رود که این تیم بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و با 36 گل زده، عملکرد فوق العاده ای در گلزنی داشته است. جدی ترین تعقیب کننده سپاهان، پرسپولیس است که تنها 27 گل زده و برای جبران این اختلاف در ادامه فصل کار سختی خواهد داشت.از طرفی پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را فقط با 10 گل خورده در اختیار دارد. بازی فردا به نوعی تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ به حساب می آید.

احتمالا فردا سجاد شهباززاده در نوک پیکان خط حمله سپاهان حاضر شود و حامد لک رویارویی جالبی را با او خواهد داشت. سجاد با 16 گل آقای گل لیگ است و از آنطرف لک کمترین گل خورده در لیگ را دارد.بدون شک برنده جدال جذاب حامد و سجاد در نصف جهان می تواند کمک بزرگی به پیروزی تیمش در این دیدار فینال گونه کند.

لک که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها یک بار دروازه اش را بسته نگه داشت، در نیم فصل اول توانست مقابل سپاهان کلین شیت کند و باید دید حالا بار دیگر پیروز به محافظت از دروازه اش خواهد شد یا خیر؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 320

به "مصاف دو ستاره برای تعیین برنده بازی سپاهان-پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف دو ستاره برای تعیین برنده بازی سپاهان-پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید