نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران برگزار می&zwnjشود

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، معاون مدیرکل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران خبر داد.

نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران برگزار می&zwnjشود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، جنبش عدالت خواه دانشجویی دانشگاه زابل طی ماه های اخیر در خصوص پیگیری مسائل مربوط به حقوق کارگران بخصوص کارگران و پرسنل شرکت های تحت نظر طرح 46هزار هکتاری آبرسانی به دشت سیستان کارنامه روشنی داشته، که در بسیاری از موارد منتهی به احقاق حقوق کارگران نیز شده است.

در آخرین اقدام در راستای پیگیری مطالبات و حقوق عقب افتاده کارگران شرکت های پیمانکار طرح 46هزار هکتاری، دانشجویان به مصاحبه با مجتبی زاده میر، معاون مدیرکل کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان پرداختند.

مجتبی زاده میر در این خصوص گفت: طی ماه های اخیر تلاش های زیادی درخصوص پیگیری مطالبات کارگران توسط اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان زابل اجرا شده است که بی شک این راستا با همراهی جنبش های دانشجویی سریع تر طی خواهد شد و به شخصه از مدت ها قبل منتظر این قبیل درخواست ها بودم و با آغوش باز پذیرای این موضوع می باشم و با جناب مهندس گنجی معاون محترم استاندار نیز دراین خصوص مکاتباتی صورت گرفت که مورد موافقت واقع شد.

زاده میر ادامه داد: حتی ایشان خود نیز درخصوص حضور درجلسه اعلام آمادگی کردند، ان شاءالله طی روز های آینده این نشست باحضور معاون استاندار، پیمانکارانی که حقوق کارگرانشان عقب افتاده است، جنبش عدالت خواه دانشجویی به عنوان نماینده کارگران و شخص بنده به نمایندگی از کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد که جزئیات آن بزودی اطلاع رسانی می شود.

جنبش عدالت خواه دانشجویی علاوه بر موضوع حقوق کارگران به نواقص فنی طرح و مسائل ایجاد شده برای کشاورزان نیز ورود جدی داشته است که دراین خصوص کمالی، دبیر این جنبش دانشجویی گفت: از اواخر سال گذشته و اوایل امسال همزمان با پیگیری حقوق کارگران طرح 46هزار هکتاری، نواقص و ایرادات طرح و مسائلی که برای کشاورزان بوجود آورده است، توسط مجمع دانشجویان عدالت خواه سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفته است، که اگر خدا بخواهد خبر های خوبی در این باره در روز های اینده خواهیم شنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 66

به "نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست پاسخگویی پیمانکاران طرح 46 هزار هکتاری با کارگران برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید