تور دهلی: واکسن کرونای هند از سازمان جهانی بهداشت مجوز اضطراری گرفت

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، تهران (پانا) - سازمان جهانی بهداشت (WHO) استفاده اضطراری از واکسن کووکسین (COVAXIN) فراوری شرکت داروسازی بهارات بیوتکِ هند در برابر کووید-19 را تایید کرد.

تور دهلی: واکسن کرونای هند از سازمان جهانی بهداشت مجوز اضطراری گرفت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش ایسنا، سازمان دنیای بهداشت با انتشار اطلاعیه ای گفت که گروه مشاوره فنی متشکل از کارشناسانی از سراسر دنیا، روز چهارشنبه (3 نوامبر) تشکیل جلسه داد.

در این جلسه تایید شد که واکسن کووکسین بهارات هند از استانداردهای سازمان دنیای بهداشت در برابر ویروس کووید-19 برخوردار بوده و مزایای این واکسن بسیار بیشتر از خطرات آن است.

به این ترتیب این سازمان استفاده اضطراری از واکسن کووکسین بهارات هند در برابر کووید-19 را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، گروه مشاوره کارشناسان استراتژیک (SAGE) داده های موجود در خصوص واکسن را آنالیز و استفاده از کووکسین را در 2 دُز طی 4 هفته برای کلیه گروه های سنی بالای 18 سال پیشنهاد کردند.

گزارش ها حاکیست این واکسن با فناوری ویروس کشته (مشابه سینوفارم) در شرکت بهارات بیوتک هند فراوری شده و پیش از این برای استفاده در هند و چند کشور دیگر مجوز اضطراری گرفته بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 545

به "تور دهلی: واکسن کرونای هند از سازمان جهانی بهداشت مجوز اضطراری گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: واکسن کرونای هند از سازمان جهانی بهداشت مجوز اضطراری گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید