گشت های کویری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر چهار هزار شهید و 12 هزار جانباز، نقص عضو و قطع نخاع تقدیم ایران اسلامی نموده است.

گشت های کویری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر

به گزارش جام آنلاین از سمنان، سیدعلی میراحمدی ادامه داد: فرآیند فراوری و فروش مواد مخدر به شکل نوینی در حال اجرا و تجهیزات قاچاقچیان برای قاچاق مواد مخدر به شکل چشم گیری در حال به روز شدن است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم با تمام توان و با همین بضاعت برای مبارزه با مواد مخدر در کوشش است، اضافه نمود: قاچاقچیان مواد مخدر بعضی از نقاط کشور دارای سلاح دوربرد هستند؛ اما نیروی انتظامی در استان سمنان با عزم استوار برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر کوشش می نماید.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اعلام کرد: گشت های کویری در این استان با جدیت در حال اجرا است و اشراف اطلاعاتی در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر به گشت های مستمر خادمان ملت در نیروی انتظامی برمی شود.

میراحمدی گفت: آموزش و پرورش باید قدرت نه گفتن را به بچه ها و نوجوانان آموزش دهد و متأسفانه بسیاری از جوانان ما رفتارهای اجتماعی را بلد نیستند که این امر در گرایش جوانان به اعتیاد بسیار تأثیرگذار است.

خانه های تیمی سمنان به پارک و بوستان تبدیل شد

وی اسم کرد: کوشش شد در استان سمنان خانه های تیمی را منهدم کنیم و با یاری شهرداری ها خانه های تیمی در منطقه ها بافت فرسوده به پارک و بوستان تبدیل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان اضافه نمود: ریشه بیشتر جرائم در جامعه مواد مخدر است و همه ما در برطرف مسائل جامعه و مبارزه با مواد مخدر نقش داریم.

میراحمدی توضیح داد: اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در چارچوب وظایف مشخص شده، مصوبه های جلسات را با جدیت دنبال نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 398

به "گشت های کویری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت های کویری برای مقابله با قاچاق مواد مخدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید