3 تیم شهرداری ورامین سال1400 در لیگ برتر، بودجه 17 میلیارد و 200 میلیونی برای سال آینده

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین با اشاره به بودجه 17 میلیارد و 200 میلیون تومانی سال 1400، گفت: هر سه تیم شهرداری ورامین در سال آینده در لیگ برتر حضور می یابند.

3 تیم شهرداری ورامین سال1400 در لیگ برتر، بودجه 17 میلیارد و 200 میلیونی برای سال آینده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ورامین، علی عباسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران خصوص تصویب بودجه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین اظهار کرد: بودجه سال 1400 نسبت به امسال دارای تغییر و تحولاتی بوده و در آن حمایت های ویژه ای از برنامه های فرهنگی و اجتماعی همچنین یاری به زیرساخت و سایر تیم های حرفه ای شهرستان داشته است.

وی گفت: در دیگر قسمت بودجه سازمان مبلغ 3 میلیارد تومان برای سایر ورزش های شهرستان و تیم های حرفه ای و ورزش همگانی و محله ای در نظر گرفته شده و 2 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز برای برای حفظ و نگهداری و احداث اماکن فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین توضیح داد: با توجه به طرفداران پرشمار تیم های ورزشی به ویژه والیبال همچنین یاری به تیم های پایه تیم های مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان برای آن در نظرگرفته شده و هر سه تیم شهرداری ورامین در سال آینده در لیگ برتر حضور می یابند.

عباسی افزود: امیدواریم در سال 1400 با کاهش مبتلایان به ویروس کرونا و کنترل این بیماری شاهد حضور طرفداران در سالن های والیبال همچنین مردم در برنامه های فرهنگی شهر ورامین باشیم.

وی عنوان نمود: بودجه 17 میلیارد و 200 میلیون تومانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با بخش های مختلف حمایت از زیرساخت، حضور تیم های حرفه ای ورامین در لیگ و بخش ویژه حمایت از سایر تیم ها و ورزش ها و تیم های پایه و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال 1400 سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین دیده شده است.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 211

به "3 تیم شهرداری ورامین سال1400 در لیگ برتر، بودجه 17 میلیارد و 200 میلیونی برای سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 تیم شهرداری ورامین سال1400 در لیگ برتر، بودجه 17 میلیارد و 200 میلیونی برای سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید