الکنو از دل لیگ بازیکنان راانتخاب کرد، لیست نهایی را اعلام می کنیم

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرنگاران، مرحله نخست اردوهای تیم ملی والیبال هفتم فروردین 1400 بدون حضور لژیونرها شروع خواهد شد. ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از انتها رقابت های لیگ برتر والیبال و قهرمانی تیم فولاد سیرجان، لیست 28-27 نفره ای از بازیکنان را برای حضور در اردوهای ملی به ایران ارسال نموده است.

الکنو از دل لیگ بازیکنان راانتخاب کرد، لیست نهایی را اعلام می کنیم

الکنو در حالی لیست مد نظر خود را تهیه نموده که پیش از این محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران ادعا کرد که هر 14 سرمربی حاضر در رقابت های لیگ برتر والیبال، بازیکنان توانا و فنی خود را برای حضور در اردوهای ملی معرفی خواهند کرد که پس از آنالیز کادر فنی، فرصت حضور در اردوهای تیم ملی را خواهند داشت. این در حالی است که لیست ارسالی الکنو نشان می دهد که او پس از آنالیز فیلم بازی ها، بازیکنان مد نظرش را دعوت نموده و سرمربیان لیگ نقشی در بازیکنان دعوتی نداشتند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران درباره لیست ارسالی الکنو گفت: لیست الکنو را دریافت کردم و ظرف امروز یا فردا بازیکنان را معرفی خواهیم کرد. هنوز یک صحبت نهایی باقی مانده و الکنو پس از مصاحبه با کادر فنی، لیست نهایی را اعلام خواهد نمود. ممکن است تغییراتی در لیست اعمال گردد.

وی درباره صحبت های داورزنی و معرفی بازیکنان از سوی سرمربیان لیگ فزونی نیز گفت: الکنو لیست مد نظرش را از دل لیگ برتر انتخاب نموده است. اینکه لیست دومی داشته باشیم و افراد دیگری قرار است دعوت شوند را نمی دانم. در لیست ارسالی، 9 نفر لژیونر هستند یا آسیب های جزئی دیده اند که باید برطرف گردد. اینکه بخواهند لیست دومی تحت عنوان تیم ملی ب داشته باشیم و افراد دیگری به تیم ملی دعوت شوند، باید مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 266

به "الکنو از دل لیگ بازیکنان راانتخاب کرد، لیست نهایی را اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکنو از دل لیگ بازیکنان راانتخاب کرد، لیست نهایی را اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید