این استان ها منتظر بارش برف و باران باشند ، دمای هوا در یک شهر ایران منفی شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در بعضی استان ها و در منطقه ها مرتفع و سردسیر بارش برف و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شرق و شمال شرق کشور اطلاع داد.

این استان ها منتظر بارش برف و باران باشند ، دمای هوا در یک شهر ایران منفی شد

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز سه شنبه(17 آبان) در بعضی نقاط استان های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان های اصفهان و سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: این شرایط چهارشنبه (18 آبان) در استان های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز پنجشنبه(19 آبان) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل غربی خزر و دامنه های جنوب البرز مرکزی و روز آدینه(20 آبان) در نیمه غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیاییان افزود: شنبه (21 آبان) بارش در شمال غرب کشور قطع می گردد ولی در غرب، جنوب غرب، مرکز و شمال شرق بارش ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید در بعضی نقاط گردوخاک پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (18 آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 15 و روز پنجشنبه (19 آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (17 و 18 آبان) بندرعباس با دمای 30 و 28 درجه سانتیگراد گرمترین و بجنورد با دمای 3- و 2- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 856

به "این استان ها منتظر بارش برف و باران باشند ، دمای هوا در یک شهر ایران منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این استان ها منتظر بارش برف و باران باشند ، دمای هوا در یک شهر ایران منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید