تور ارزان مالزی: برترین مقاصد گردشگری در مالزی

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مالزی فقط یک توقفگاه بین تایلند و اندونزی نیست. با میراث فرهنگی غنی، طبیعت زیبا و غذایی آنقدر خوب که شاید به خاطر آن به این کشور مهاجرت کنید. این کشور یک مقصد گردشگری در کلاس بین­المللی است با گنجینه­ ای از مکان­ های شگفت­ انگیز برای کاوش. در مجله گردشگری خبرنگاران بعضی از برترین مقاصد گردشگری مالزی را به شما معرفی می­کنیم. به سمت جنوب دریای آندامان پرواز کنید تا به سرزمین گرمسیری مالزی برسید. اگر برای اولین بار است که به این کشور سفر می­کنید حتما این مقاله را بخوانید.

تور ارزان مالزی: برترین مقاصد گردشگری در مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری مالزی -کوالالامپور

بوکیت بینتانگ، کوالالامپور

شما نمی­توانید از کوالالامپور بدون تماشا بوکیت بینتانگ بازدید کنید. در محله بوکیت بینتانگ با انواع فعالیت ­ها روبرو خواهید شد. در طول روز شما می­خواهید از پاسار سنی یک بازار صنایع دستی محبوب و بعلاوه کستری واک یک بازار سرپوشیده که فروشندگان در آن غذاهای محلی را می­فروشند، تماشا کنید. هنگامی که خورشید غروب کرد به چانکات بوکیت بینتانگ برای یک سرگرمی واقعی بروید، جایی که مغازه ­های سبک استعماری قدیم به کافه­ و رستوران تبدیل شده ­اند. جاذبه های گردشگری مالزی بسیار زیاد است که در سفر به کوالالامپور بخشی از آنها را می توانید مشاهده کنید.بلیط تهران کوالالامپور

خیابان جورج تون، پنانج

خیابان جورج تون راز همه چیزهای مربوط به خیابان را به همراه دارد. غذای خیابانی؟ آنها هر نیم مایل یک فروشگاه غذا دارند، با برترین نوع لاکسا (نوعی غذای مالزیایی). هنر خیابانی؟ قانونی و غیرقانونی اینجا هستند. فستیوال خیابانی؟ عجیب است اگر شما با یکی از آنها هنگام سفر به مالزی برخورد نکنید. ما به شما پیشنهاد می­کنیم در طول ماه آگوست از جورج تون تماشا کنید. زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی

دره دانوم، صباح

اگر در پی بورنئو واقعی هستید اینجاست جنگل های بارانی دلپذیر و حیوانات هیجان ­انگیز مانند ، میمون دست دراز و سنجاب پرنده که ممکن است خیره به شما نگاه نمایند. گردشگران بعلاوه می­توانند از سه مقبره باستانی در اینجا تماشا نمایند که با کوزه­ های ارواح سفالی و تابوت­­ های برلیان کامل شده ­اند.

پولو لنکاوی، کدا

لنکاویی که به عنوان جواهر کدا شناخته می­شود یکی از جاذبه های گردشگری مالزی است که حتی مردم مالزی هم از آن بازدید می­نمایند (مردم مالزی بسیار مقتصد هستند). شن وماسه سفید در ساحل کنانگ با اقیانوس آرام دیدار می­نمایند، که این موضوع به این معنی است که ساحل به مقدار کافی طولانی است که از طریق مسافران فراوان شلوغ نشود. تا زمانی که حاضر باشید هزینه پرداخت کنید تله ­کابین لنکاوی به شما یک چشم ­انداز باشکوه و شگفت ­انگیز از جزیره ارائه خواهد داد.

شهر مالاکا، مالاکا

با توجه به افسانه­ ها شهر مالاکا اولین بار حدود 1400با الهام از شجاعت یک گوزن، تاسیس شد. این تصمیم می­توانست شجاعت مردم اینجا را پیش بینی کند، چرا که مالاکا سه بار در طی 500 سال به استعمار در آمد. نشانه­ های استعمار در مرکز شهر هنوز هم دیده می­شود. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

میراث جهانی مولو، ساراواک

اگر می­ خواهید نعمت­ های مادر طبیعت را بینید، اینجا برترین مکان برای این کار است. صخره­ های عمودی سنگ آهک که مانند برج­های سورون در جنگل­ های بارانی برخاسته ­اند. دو غار- غار گوزن و غار آبهای روشن- با صف­ برج ­های بلند آهکی و خفا ش­های خواب آلود عظی م­تر از بقیه به نظر می ­رسند. در حالی که از جنگل ­های بارانی عبور می­کنید، آبشارهای کوچک چشم ­انداز باطراوتی را به شما می­دهند. شبیه بهشت به نظر می­رسد؟ صبر کنید تا اینجا را ببینید.

کوتا کینابالو، صباح

خانه بلندترین کوه آسیای جنوب شرقی، هیچ کجا در جهان نمی­تواند با پیاده ­روی در صباح رقابت کند. مسافران دو تا سه روز را برای پیاده­روی در تمام 13،435 فوت (4،095 متر) کوه کینابالو وقت بگذارند و توصیه می­شود حتما از قبل برای اقامت محلی را رزرو نمایند. اگر در پی برنامه ­ای هستید که کمتر ماجراجویانه باشد، کوتا کینابالو (که در اصطلاح KK خوانده می­شود) جاذبه­ های دیگری را به شما ارائه می­دهد که شامل یکشنبه بازار گایا و یا سفر دریایی در رودخانه کلیاس است.

پارک ملی تالانگ-ساتانگ، ساراواک

این ناحیه حفاظت شده دریایی شامل چهار جزیره است که سه جزیره آن به عنوان جزایر لاکپشت شناخته می­شوند. آب­های روشن و صخره­های مرجانی سطحی مکان مناسبی برای مادرانی است که در انتظار فرزند هستند. این لاکپشت ­های بین ماه ­های ژوئیه و اکتبر برای لانه ­سازی به ساحل می­ آیند. لاکپشت­ های سبز غول پیکر 90 درصد لاکپشت­ هایی را که به این محل می­ ایند تشکیل می ­دهند، اما اگر خوش شانس باشید حرکت آهسته لاکپشت منقاردار را برایرسیدن به لانه ­اش خواهید دید.

جوهور باهرو، جوهور

گفته می­شود که مردم سنگاپور جوهور باهرو را دوست دارند، اما این فقط به علت قیمت­ های مناسب آن نیست. به خاطر کیک­ های موز در نانوایی هیاپ جو و فرهنگ گرم مردم جوهور است. در سال­های اخیر بوتیک کافه­ های عجیب و جالبی در تمام شهر، بخصوص در خیابان تان هیوک نی هریتج، به سرعت بوجود آمده ­اند. بازارهای شب هم یک بخت­ آزمایی بزرگ هستند. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 573

به "تور ارزان مالزی: برترین مقاصد گردشگری در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: برترین مقاصد گردشگری در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید