بوکس قهرمانی دنیا، صعود موسوی به یک هشتم نهایی با کسب دومین برد، رضایی حذف شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، در ششمین روز مسابقات بوکس قهرمانی دنیا، شاهین موسوی با فزونی در دومین مبارزه خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

بوکس قهرمانی دنیا، صعود موسوی به یک هشتم نهایی با کسب دومین برد، رضایی حذف شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، ششمین روز از رقابت های بوکس قهرمانی دنیا، امروز (شنبه - 8 آبان ماه) در بلگراد مرکز صربستان پیگیری شد و سه بوکسور دیگر کشورمان به روی رینگ رفتند.

ابتدا میثم قشلاقی نایب قهرمان آسیا در نخستین مبارزه در وزن 80 کیلوگرم به مصاف چیا چونگ از چین تایپه رفت و بدون دردسر و با دو ناک دان در یک دقیقه ابتدایی راند نخست به رجحان رسید.

در ادامه اشکان رضایی در دومین مبارزه خود در وزن 63.5 کیلوگرم برابر ریس لینچ از اسکاتلند ایستاد و مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در آخرین مبارزه نیز سیدشاهین موسوی بوکسور باتجربه کشورمان در رقابت های وزن 75 کیلوگرم، در دومین پیکار خود در مسابقات دنیای رو در روی آمستردم بوکسوری از گویانا نهاده شد و در راند نخست با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

موسوی پیش از این مقابل مشتزن باتجربه قرقیزستانی به پیروزی رسیده بود و در مرحله یک هشتم نهایی نیز با کوین شومن از آلمان مبارزه خواهد نمود.

فردا (یکشنبه) و در ادامه این رقابت ها، دانیال شه بخش و طوفان شریفی نمایندگان ایران هستند که مبارزات حساسی را پیش رو دارند.

در وزن 60 کیلوگرم، دانیال شه بخش به مصاف موناربک سیتبک از قرقیزستان می رود و در ادامه طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم با خولیوسزار کروز قهرمان المپیک و دنیا از کوبا روبه رو خواهد شد.

بیست ویکمین دوره رقابت های بوکس قهرمانی دنیا با حضور 510 بوکسور از 88 کشور دنیا از تاریخ 3 تا 15 آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 564

به "بوکس قهرمانی دنیا، صعود موسوی به یک هشتم نهایی با کسب دومین برد، رضایی حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکس قهرمانی دنیا، صعود موسوی به یک هشتم نهایی با کسب دومین برد، رضایی حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید