رامین پرچمی: دیر به شهرام عبدلی رسیدم!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رامین پرچمی که به تازگی و در آخرین نمایش شهرام عبدلی با او همبازی بوده است، از حسرت هایی می گوید که با درگذشت این بازیگر برایش ایجاد شده و هشدار می دهد که قدر زندگی را بدانیم و برای هر چیز کوچکی خود و دیگران را ناراحت نکنیم.

رامین پرچمی: دیر به شهرام عبدلی رسیدم!

این دو بازیگر چندی پیش در نمایش پنچری به کارگردانی احسان ناجی روی صحنه رفتند. آن ها برای اولین بار با یکدیگر همبازی می شدند و برای اجرای چندین پروژه دیگر برنامه ریزی کرده بودند که ناگهان خیلی زود دیر شد و شهرام عبدلی درگذشت.

حالا رامین پرچمی از بازی های عجیب و غریب سرنوشت می گوید و اینکه چنین اتفاقاتی تلنگری است برای همه ما که البته زود فراموش می کنیم.

او می گوید: قبل از نمایش پنچری در هیچ پروژه ای با شهرام همکار نشده بودم. سرنوشت خیلی عجیب و غریب است. تو این همه سال یکی از همکارانت را ندیده ای و بعد در یک اجرایی هر شب با هم همبازی هستید و او را می بینی و ناگهان چند روز بعد می شنوی که او دیگر نیست!

او از برنامه ها و ایده هایی می گوید که با درگذشت ناگهانی شهرام عبدلی ناکام شده است: ما تازه با هم آشنا شده بودیم و می خواستیم همکاری مان را ادامه بدهیم و قرار بود بعد از عید نمایش دلاک ها را کار کنیم. شهرام قبلا این کار را اجرا کرده بود و می خواست دوباره آن را روی صحنه بیاورد. در یکی از اجراهایمان خانم لعیا زنگنه به تماشای کار آمد و با ایشان هم درباره یک کار تئاتر صحبت کردیم و کلی برنامه داشتیم گه ناگهان چنین شد.

پرچمی که برای بازی در پروژه ای به مشهد رفته است، اضافه می کند: یکی از دلایلی که این کار را قبول کردم، این بود که شهرام هم همزمان در پروژه دیگری در مشهد بود و فکر کردم فرصت خوبی است که همدیگر را ببینیم و درباره برنامه های مشترک مان صحبت کنیم. اما جمعه شب به مشهد رسیدم و شنبه صبح او از دنیا رفت. دیر به شهرام رسیدم! حتی فرصت نشد که سری به بیمارستان بزنم و او را ببینم. سرنوشت به گونه ای است که آدم نمی داند چه باید بگوید، چه دنیا و زندگی غریبی است. انگار هیچ قانون و قاعده ای وجود ندارد یا شاید هم دارد. به هر حال خاک سرد است و این گونه اتفاق ها هم با همه تلخی هایش فراموش می شود، اما امیدوارم خدواند به همسرش و دو فرزند کوچکش صبر بدهد که بتوانند این مصیبت بزرگ را تحمل کنند. این فقدان برای آنان از همه سخت تر تو خواهد بود.

او یادآوری می کند: شهرام مشکل قلبی داشت و گویا دو سه سال قبل عمل قلب باز انجام داده بود. یکی از اجرا های ما هم به دلیل ناراحتی قلبی او لغو شد که از تماشاگران عذرخواهی کردیم، ولی حالا به دلیل سکته مغزی از دنیا رفته است.

پرچمی چنین اتفاقاتی را تلنگری به آدمیان می داند و اضافه می کند: این دنیا ارزش ندارد. چنین اتفاقاتی تلنگری است تا متوجه شویم چقدر اشتباه است که بر سر هر چیز کوچکی دلگیر می شویم و گله و شکایت می کنیم یا برای هر مساله بی اهمیتی با یکدگر دچار مشکل می شویم. هر چیزی که غیر از رابطه نزدیک و صمیمانه باشد، ارزش ندارد و حیف است زندگی را به کام خود و دیگران تلخ کنیم. امیدوارم خودمان با هم مهربان تر باشیم تا روزگار هم کمتر به ما سخت بگیرد. این ها را می گوییم، ولی دوباره فراموش می کنیم تا ماجرای مشابه دیگری رخ بدهد. زندگی همین است دیگر.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 908

به "رامین پرچمی: دیر به شهرام عبدلی رسیدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین پرچمی: دیر به شهرام عبدلی رسیدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید