ساخت جزیره مصنوعی نو در دبی

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، جزیره مصنوعی دبی

انسان از گذشته های دور تا به امروز، همیشه به فکر آرزوهای بزرگی بوده است از پرواز در آسمان ها گرفته تا شنا در عمق اقیانوس ها و به نظر می رسد که همیشه در فکر گسترده تر کردن محدوده زندگی اش هم بوده است و این آرزوها امروزه توانسته اند تحقق پیدا نمایند. ساخت جزایر مصنوعی هم یکی دیگر از ان آرزوهاست که بشر توانسته به آن دست یابد. جزیره مصنوعی دبی، یکی از عجیب ترین و شگفت انگیزترین پدیده های موجود در دبی است که به سبکی مدرن و به وسیله احیای خاک به وجود آمده است. در گذشته این کشور جزایر مصنوعی ای ایجاد نموده بود اما ظاهرا این شیخ نشین قصد احداث کردن جزیره مصنوعی جدیدی در سر دارد. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید.

ساخت جزیره مصنوعی نو در دبی

طبق خبرهای رسیده قرار است دبی جزیره ای مصنوعی در سواحل خلیج فارس با مساحت 3 و نیم میلیون فوت مربع بسازد و این جزیره نو قرار است بین ساحل جمیرا تا برج العرب ساخته گردد.

جزیره مصنوعی قبلی ای که در دبی ساخته شده بود، توانسته بود صنعت جهانگردی این شهر را تا حد خیلی زیادی بهبود دهد. این کشور از سال 2000 میلادی برای بیشتر کردن تعداد جهانگردها و افزایش مساحت کشور، به ساخت این جزایر روی آورد که کاملا هم در آن پیروز بود و به همین علت کارشناسان بر این فکر افتادند که جزایر مصنوعی دیگری را هم در دبی احداث نمایند.

به نظر می رسد اگر چه جلوه های طبیعی یا حتی تاریخی چندان نتوانسته دراین کشور جذب جهانگرد کند اما جاذبه های انسان ساخت در این مورد خیلی پیروز بوده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 754

به "ساخت جزیره مصنوعی نو در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت جزیره مصنوعی نو در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید