عدم هماهنگی مسوولان در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست از عدم هماهنگی دستگاه های مسوول در اجرای طرح مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پسماند استان های شمالی انتقاد کرد.

عدم هماهنگی مسوولان در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی

سی و هشتمین کارگروه ملی مدیریت پسماند ها با ارائه روش تولید سوخت جامد و مکمل های حرارتی از ضایعات پلاستیکی و لاستیکی، اعلام میزان پیشرفت طرح های مدیریت پسماند استان های ساحلی شمالی به وسیله سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و پیگیری ثبت اطلاعات کامل و به روز واحد های نفتی، پتروشیمی و گاز در سامانه جامع سازمان حفاظت محیط زیست به وسیله وزارت نفت برگزار گشت.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام حمایت این سازمان از اجرای روش تولید سوخت جامد و مکمل های حرارتی از ضایعات پلاستیکی و لاستیکی به وسیله شرکت های دانش بنیان، خواستار همکاری سازمان های مربوطه در به نتیجه رسیدن این پروژه شد.

علی سلاجقه در خصوص طرح مدیریت پسماند استان های شمالی گفت: در اجرای این طرح با یک بی نظمی و عدم هماهنگی بین دستگاه های مسوول مواجهیم که می بایست با تشکیل یک کارگروه ویژه، این موضوع ساماندهی شود.

وی همچنین با استقبال از همکاری وزارت نفت برای ثبت اطلاعات به روز واحد های نفتی، پتروشیمی و گاز در سامانه جامع سازمان حفاظت محیط زیست بر تداوم همکاری این دو دستگاه تاکید کرد.

خبرنگاران گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 855

به "عدم هماهنگی مسوولان در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم هماهنگی مسوولان در اجرای طرح مدیریت پسماند استان های شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید