غزال نظر: نقشم در احضار بیشتر از سینمایی هایم دیده شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، صبا/غزال نظر بازیگر جوان که پیش از سریال احضار در فیلم های سینمایی هزارتو، شین، قطع فوری و…. بازی کرده اما با سریال احضار بیشتر دیده شده است، درباره تفاوت اصلی سینما و تلویزیون گفت:

غزال نظر: نقشم در احضار بیشتر از سینمایی هایم دیده شد

سینما و تلویزیون خیلی تفاوت دارند خصوصا اگر در سریال های مناسبتی بازی کنید. من این موضوع را نمی دانستم و این سریال که الان روی آنتن است و دیده می شود، باعث شد بازخوردهای زیادی دریافت کنم و متوجه شدم که خود سریال چقدر مخاطب دارد.

????بازی در این سریال کمک کرده کار من دیده شود. خودمان که به دلیل شرایط کرونا با مردم روبرو نمی شویم که بدانیم برخوردشان چطور است، اما خیلی متفاوت است. من هم نمی دانستم و بسیار تعجب کردم. چون در کاری هستم که نقشم را بسیار دوست دارم، این شرایط برایم خوشایند است و از این موضوع راضی هستم که با نقشی که خودم بسیار دوستش دارم، دیده می شوم. این خوشحالم می کند که مخاطب های سریال این قدر زیاد هستند، چون در فیلم های سینمایی اتفاق به این گستردگی برایم نیفتاده بود.

???? یک بازیگر وقتی نقشی را بسیار دوست داشته باشد اصلا مهم نیست که در تئاتر است، تلویزیون است یا سینما و فکر می کنم همین که در کاری که دوستش داری باشی و آن هم درست انجام شود به دل مردم می نشیند بهترین کار است. من هیچوقت این چهارچوب بندی ها را در ذهنم نداشتم و ندارم، اما کارهای سینمایی بیشتری به من پیشنهاد می شد و سریال هم اگر کار نمی کردم دلیلش صرفا این بود که هیچ نقشی نبود که مرا جذب کند. حتی پیش آمد که من یک سال هیچ کاری قبول نکردم. مهمترین ویژگی برایم متن فیلمنامه است. اگر متن فیلم یا سریال را دوست داشته باشم قبول می کنم.

منبع: همگردی
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 326

به "غزال نظر: نقشم در احضار بیشتر از سینمایی هایم دیده شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "غزال نظر: نقشم در احضار بیشتر از سینمایی هایم دیده شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غزال نظر: نقشم در احضار بیشتر از سینمایی هایم دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید