فوت یک زن میانسال براثر سقوط از کوه

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: نیروهای هلال احمر با سه ساعت امدادرسانی، پیکر بی جان این زن میانسال را به دامنه کوه انتقال و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

فوت یک زن میانسال براثر سقوط از کوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از سقوط مرگبار یک زن میانسال از قله شیوشگان در ارتفاعات کوه های صاحب الزمان کرمان اطلاع داد و گفت: نیروهای هلال احمر پیکر این فرد را از ارتفاعات به دامنه کوه انتقال دادند.

به گزارش ایرنا، رضا فلاح اضافه کرد: در پی اعلام نیروهای آتش نشانی مبنی بر سقوط یک زن میانسال از قله شیوشگان در ارتفاعات نزدیک نزدیک شهر کرمان بلافاصله 2 تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات کوهستان و واکنش سریع این جمعیت در محل حادثه گفت: متاسفانه این زن میانسال در ارتفاع حدود 2 هزار و 400 متری قله شیوشگان سقوط نموده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام نمود: نیروهای هلال احمر با سه ساعت امدادرسانی، پیکر بی جان این زن میانسال را به دامنه کوه انتقال و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

قله شیوشگان در ارتفاعات موسوم به صاحب الزمان در شرق شهر کرمان و در نزدیکی گلزار شهدای این شهر واقع شده که محل کوهپیمایی بسیاری از شهروندان است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 912

به "فوت یک زن میانسال براثر سقوط از کوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک زن میانسال براثر سقوط از کوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید