بازسازی خانه: بازسازی حمام تاریخی روستای گرمدره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بازسازی حمام تاریخی روستای گرمدره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بازسازی خانه: بازسازی حمام تاریخی روستای گرمدره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علیرضا جیلان در بازدید از فرایند اجرایی بازسازی حمام تاریخی روستای گرمدره اظهار کرد: برای بازسازی این حمام تاریخی تا به امروز چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی مطرح نمود: از این مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری تأمین و هزینه شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: استحکام بخشی پی و بدنه، حذف الحاقات نامناسب، بازسازی اتاق های آسیب دیده، حذف اندودهای فرسوده و اجرای بندکشی و کف فرش سنتی از مهمترین اقدامات در بازسازی بنای تاریخی حمام روستای گرمدره بشمار می رود.

جیلان ادامه داد: تسریع در فرایند تکمیل عملیات بازسازی حمام تاریخی روستای گرمدره در اولویت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 734

به "بازسازی خانه: بازسازی حمام تاریخی روستای گرمدره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: بازسازی حمام تاریخی روستای گرمدره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید