هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا ؛ اقامتی رویایی در ساحل اختصاصی، تصاویر

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا هتلی بسیار زیبا و شیک در شهر آلانیا است. همانطور که می دانید این شهر یکی از شهرهای توریستی ترکیه است.

هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا ؛ اقامتی رویایی در ساحل اختصاصی، تصاویر

هتل 5 ستاره است و امکانات بسیار زیادی دارد که سبب راحتی و آسایش مسافران شده است. علاوه بر امکانات اقامتی، امکانات تفریحی بیشماری هم در این هتل وجود دارد و آن را از همه لحاظ به یک هتل پر هوادار تبدیل نموده است.

هتل در منطقه توریستی تفریحی آلارا قرار گرفته است و دارای 300 متر ساحل اختصاصی است. ساختمان هتل بسیار باشکوه و زیباست و همین نمای باشکوه هر گردشگری را به خود جذب می نماید.

مسافران می توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به آلانیا سفر و تجربه اقامت در این هتل بسیار مجلل را داشته باشند. در ادامه در رابطه با امکانات بسیار زیادی که برای هتل در نظر گرفته است بیشتر شرح داده خواهد شد.

امکانات عمومی هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا

امکانات هتل Granada Luxury Beach Alanya بسیار زیاد است و از آنجاییکه در یک منطقه گردشگری قرار گرفته است از لحاظ امکانات تفریحی بسیار تکمیل است. هتل دارای استخر بسیار مجهز و عظیمی است که برای گردشگران بسیار مجذوب نماینده است. هتل هم استخر روباز و هم استخر سرپوشیده است.

امکان تفریحات دیگری از جمله والیبال ساحلی هم برای مسافران فراهم آمده است. علاوه بر این موارد گفته شده گلف، نمایش های گروهی، بیلیارد، پارک آبی و کلوب بچه ها هم سایرمواردی هستند که برای تفریح هر چه بیشتر مسافران در هتل وجود دارد.

صندوق امانات هم از سایر گزینه های بسیار ضروری برای مسافران هتل است تا با خیال راحت وسایل و مدارک خود را به صندوق امانات بسپارند. از جمله خدمات دیگر می توان به وجود مرکز اسپا، تناسب اندام و ارایه امکانات و بسته های مراقبتی پوست هم اشاره نمود.

هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا مشرف به دریاست و دارای ساحل خصوصی بسیار زیبا و چشم نواز هم می باشد که می توانید در آرامش و زیبایی وصف ناپذیرش قدم بزنید و عکس های یادگاری بسیار زیبایی هم بگیرید.

کارکنان بسیار مجرب و اخلاق مدار هتل می توانند به سه زبان انگلیسی، ترکی و آلمانی صحبت نمایند. هتل دارای پارکینگ هم می باشد.

از لحاظ امنیتی هم هتل در درجه بسیار بالایی واقع شده است و وجود سیستم اعلام حریق و تمهیدات لازم برای خاموش کردن هرگونه آتش سوزی احتمالی سبب شده است تا مسافران با خیال راحت تری در هتل اقامت داشته باشند.

برای افراد معلول هم تمهیداتی در نظر گرفته شده است که آنها هم بتوانند در این هتل اقامت داشته باشند. برای مسافرانی که احتیاج به خدمات خشکشویی و لاندری دارند هم این خدمات البته با هزینه اضافی ارایه می گردد.

انواع اتاق و امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا دارای امکانات بسیار زیادی از جمله سیستم تهویه مطبوع هستند و وسایل گرمایشی و سرمایشی هتل هم در حد بسیار استانداردی است. اتاق ها اکثرا دارای تراس هستند و چشم اندازی رو به دریا دارند که همین امر سبب شده است تا اقامت در اتاق های این هتل رویایی بسیار دلنشین باشد.

اتاق ها از خدمات نظافت روزانه هم بهره می برند و بسیار تمیز بوده و مبلمان بسیار شیکی هم دارند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت رایگان پرسرعت هستند. مینی بار و وسایل مورد احتیاج برای درست کردن چای و قهوه هم در تمامی اتاق ها وجود دارد. حمام و لوازم بهداشتی هم در تمامی اتاق ها وجود دارد.

تلویزیون هم برای تفریح هرچه بیشتر مسافران در محل های اقامت مسافران قرار داده شده است. انواع مختلف اتاق های هتل شامل: اتاق استاندارد، سوییت دوبلکس، سوییت دلوکس، سوییت دلوکس جکوزی، سوییت جونیور، سوییت کینگ، سوییت پرنسس، سوییت بوتانیک و سوییت گلف هستند.

رستوران هتل

هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا دارای یک رستوران بسیار شیک و عظیم است که در منو آن انواع مختلف غذاهای ترکی و بین المللی وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت و بر طبق سلیقه غذایی خودتان وعده های بسیار خوشمزه ای را در رستوران این هتل میل کنید. علاوه بر رستوران، هتل دارای بار با انواع مختلف نوشیدنی ها هم هست.

فاصله هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل گرانادا لاکچری: 100 متر

فاصله تا ساحل عمومی آواسالاه: 300 متر

فاصله تا مجموعه تاریخی آلاراهان: 8.9 کیلومتر

فاصله تا آلانیا لونا پارک: 9.3 کیلومتر

فاصله تا ساحل کلوپاترا: 9.9 کیلومتر

فاصله تا برج سرخ آلانیا: 25 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 394

به "هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا ؛ اقامتی رویایی در ساحل اختصاصی، تصاویر" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا ؛ اقامتی رویایی در ساحل اختصاصی، تصاویر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرانادا لاکچری بیچ آلانیا ؛ اقامتی رویایی در ساحل اختصاصی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید