هشت هزار و 328 خانواده در مدارس قم اسکان یافتند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، تهران (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش قم گفت از ابتدای تعطیلات نوروز تا به امروز، هشت هزار و 328 خانواده فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس این استان اسکان یافته اند.

هشت هزار و 328 خانواده در مدارس قم اسکان یافتند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قم، علیرضا رحیمی اضافه نمود: این خانواده ها شامل 35 هزار و 646 نفر هستند که در 232 مدرسه پذیرش شدند.

وی با بیان این که حدود 269 واحد آموزشی در قالب حدود 2 هزار و 650 کلاس درس برای مهمانان با امکانات مناسب و شایسته فراهم شده است، اضافه نمود: تا خاتمه سفر نوروزی و تعطیلات سال نو با تمام افتخار در خدمت زائران شهر کریمه اهل بیت(س) می باشد.

وی گفت: مرکز رفاهی فرهنگیان استان نیز هر روز پذیرای بیش از 200 زائر فرهنگی برای اسکان است که همکاران با افتخار پذیرای آنان بوده و خواهند بود.

رحیمی بیان نمود: آموزش وپرورش استان با نصب حدود 160 عدد بنر ویژه جهت نما و راهنمای زائران، تعداد زیادی بنرهای خیرمقدم، موضوعات تربیتی، تصاویر و وصایای شهدای فرهنگی و مدافع حرم، آداب سفر و زیارت، بسته های حاوی نقشه اماکن تاریخی، توریستی و دینی این استان اقدامات شایسته ای را انجام داده تا ضمن تسهیل در راهنمایی مسافران نسبت به ترویج مسائل دینی، تربیتی و آموزشی نیز اقدام نموده باشد.

وی گفت: زائران پس از ورود به شهر قم می توانند در پایگاه های در نظر گرفته شده نسبت به ثبت نام برای اسکان در مدارس اقدام نمایند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته های فرهنگی پایگاه های اسکان و اجرای برنامه های ویژه برای زائران، گفت: کلاس هایی در راستای آمادگی سرایداران و مسوولان واحدهای آموزشی به منظور تکریم زائران و رعایت اصول بهداشتی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش قم از زائران درخواست کرد: رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی را مدنظر داشته باشند تا با مسئله ای روبرو نشوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 751

به "هشت هزار و 328 خانواده در مدارس قم اسکان یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت هزار و 328 خانواده در مدارس قم اسکان یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید