وقتی عراق، تیم ملی را شکست داد دستور دادند به امارات سفر کنم!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال معتقد است با همین نمایشی که از بازیکنان تا الان شاهد بودیم، عراق را می بریم.

وقتی عراق، تیم ملی را شکست داد دستور دادند به امارات سفر کنم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، داریوش مصطفوی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی و ملاقات حساس با عراق، مصاحبه ای با سایت فدراسیون انجام داده است. های لایت این مصاحبه را در زیر می خوانید:

*بازی با عراق همواره برای ما سخت بوده است. به خاطر دارم که در سال 1996 اولین بازی ما در جام ملتهای آسیا به میزبانی امارات با تیم عراق بود و دو بر یک باختیم. پس از آن باخت رییس وقت سازمان تربیت بدنی دستور داد که با سفر به امارات به تیم ملی ملحق شوم و خوشبختانه خوش قدم بودم (با خنده) و بازی های بعدی مقابل تایلند، عربستان و کره جنوبی را بردیم.

*عراق فوتبال بازی نمی نماید، بلکه فوتبال حریف را تخریب می نماید. حالا در این بین شاید امتیازی هم بگیرد. اما بچه ها حواسشان جمع است که در این بازی بحث صعود به مرحله نهایی و یا حذف از جام جهانی در میان است. در صورت برد که به طور مستقیم راهی مرحله بعدی می شویم، اما در صورت مساوی با اما و اگرهای دومی و نتایج سایر گروه ها روبرو می شویم.

*مطمئنم با همین نمایشی که از بازیکنان تا الان شاهد بودیم، عراق را می بریم، چراکه در این سه بازی به خصوص در بازی شب گذشته، بازیکنان راه گل زدن را تمرین کردند. ضمن اینکه بازیکنان ما در سطح بین المللی قرار دارند. گل طارمی به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. این دستاورد شوخی نیست و بازیکنان بسیار خوب دیگری مثل آزمون و ... را در تیم داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 383

به "وقتی عراق، تیم ملی را شکست داد دستور دادند به امارات سفر کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی عراق، تیم ملی را شکست داد دستور دادند به امارات سفر کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید