چون یک طرف پرونده استقلال است حکم صادر نمی نمایند!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، ایلنا نوشت: مجتبی فریدونی در مورد پیگیری پرونده مهدی مهدی پور و گلایه از کمیته معین شرایط در این خصوص گفت: واقعاً ما نمی دانیم چه اتفاقی در کمیته معین شرایط رخ می دهد و دوستان چکار می نمایند که رسیدگی به یک شکایت و پرونده یک بازیکن این قدر طول می کشد. ما شهریور سال گذشته از مهدی پور شکایت کردیم و اسفندماه هم جلسه رسیدگی به شرایط این بازیکن بود و نزدیک به سه ماه هم از آن جلسه گذشته، ولی هنوز حکم صادر نشده است.

چون یک طرف پرونده استقلال است حکم صادر نمی نمایند!

وی اضافه کرد: آن موقع فکر می کنم بحث این بود که استقلال راهی رقابت های آسیایی است و نماینده ایران است و بعد از بازگشت از رقابت ها به موضوعش رسیدگی می گردد، ولی تیم برگشته و هنوز هم خبری نیست. وقتی فصل تمام گردد دیگر حکم کمیته مشخص شرایط به چه دردی می خورد؟

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: یک بازیکن سپاهان هم چنین مسئله ای دارد تازه بازیکن رده آماتور است و حرفه ای نیست، ولی به شرایط او هم رسیدگی نمی گردد، ولی بازیکنان دیگر را دیده ایم که خیلی سریع تر به پرونده شان رسیدگی شد و حکمشان صادر شد، ولی وقتی یک طرف این پرونده ها استقلال و پرسپولیس باشد به نظر می رسد قضیه متفاوت است.

فریدونی در خصوص شرایط تیم ذوب آهن هم گفت: اوضاع تیم خوب است، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم، ولی متاسفانه باختیم که باخت هم بخشی از فوتبال است و آماده بازی پرسپولیس می شویم و امیدوارم شاهد یک بازی خوب و یک نتیجه خوب باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 374

به "چون یک طرف پرونده استقلال است حکم صادر نمی نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چون یک طرف پرونده استقلال است حکم صادر نمی نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید