کشف 5 میلیاردی اموال مسروقه

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، تهران (پانا) - رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از کشف 5 میلیاردی اموال مسروقه و دستگیری زوج دزد منزل اطلاع داد.

کشف 5 میلیاردی اموال مسروقه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان بیان نمود: بیست و دوم آذر ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری 128 تهران نو تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی مطرح نمود: شاکی گفت، بیستم آذر ماه حدود ساعت 1730 منزل خود را واقع در خیابان امام حسین، ترک کردم و پس از چند ساعت به محل سکونتم مراجعه متوجه شدم دزد یا دزدان با تخریب درب ورودی ساختمان مقادیر زیادی طلا به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال سرقت نموده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: در تحقیقات محلی تعیین شد که زن و مردی جوان در صحنه سرقت حضور دارند که با رصد های اطلاعاتی چهره دزدان شناسایی و تعیین شد که این زن و مرد رابطه خویشاوندی با شاکی دارند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با شناسایی هویت دزدان هر دو متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه کشف و متهمان پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ کارآگاه کنجوریان در انتها به اشاره به اینکه متهمان علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کردند، اضافه کرد: اموال مکشوف تحویل مال باخته شد و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 104

به "کشف 5 میلیاردی اموال مسروقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 5 میلیاردی اموال مسروقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید