گلکسی S22 FE سامسونگ سال جاری عرضه نمی گردد!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خیلی از کاربران منتظر عرضه سامسونگ گلکسی S22 FE بودند. اما گزارش های نو اعلام نموده اند که شاید انتظار آن ها بی نتیجه باشد.

گلکسی S22 FE سامسونگ سال جاری عرضه نمی گردد!

به گزارش خبرنگاران، گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ برای بعضی از کاربران بسیار مجذوب کننده بوده و در نقطه مقابل برای بعضی نیز اصلا مورد توجه نبوده است. به هر حال، گفته می گردد که جانشین آن سال جاری در راه است. با این حال، یک خبر نو نشان می دهد که سامسونگ گلکسی S22 FE ممکن است واقعاً ساخته نگردد.

طبق گزارش یک وبلاگ کره ای، این احتمال وجود دارد که سامسونگ گلکسی S22 FE سال جاری عرضه نگردد. گفته می گردد که هیچ توسعه نوی برای این گوشی هوشمند وجود ندارد، و تیم توسعه نیز محتوای مرتبط با AP برای دستگاه ندارد. به گفته Dohyun Kim، این شبیه شرایط گلکسی نوت 21 است که نشانه های در دسترس بودن آن کم بود.

در حال حاضر، هیچ تایید رسمی در خصوص این مدل به وسیله این برند وجود ندارد، بنابراین باز هم نمی توانیم صد در صد مطمئن باشیم که این گوشی ارائه خواهد شد یا خیر.

اگرچه این گوشی سال جاری وارد بازار نمی گردد، اما انتظار داریم مدتی بعد عرضه گردد. شایعات قبلی نشان داده بودند که این گوشی ممکن است با چیپست Dimensity وارد بازار گردد. با این حال، نوترین افشاگری ها با این مطلب مخالفت کردند و اشاره کردند که این گوشی احتمالا از یکی از پردازنده های Exynos یا Snapdragon استفاده می نماید. در حال حاضر، در خصوص پردازنده نمی توانیم با اطمینان صحبت کنیم.

به غیر از چیپست احتمالی، اطلاعات دیگری هم منتشر شده است. برای نمونه انتظار می رود S22 FE با طراحی مشابه Galaxy S22 عرضه گردد. اما در هر صورت، ما مطمئن نیستیم که آیا با قاب پلاستیکی مانند S21 FE ارائه خواهد شد یا کیفیت ساخت بهتری دارد. جزئیات بیشتر این گوشی هنوز معین نیست.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 761

به "گلکسی S22 FE سامسونگ سال جاری عرضه نمی گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S22 FE سامسونگ سال جاری عرضه نمی گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید