6 تیم تخصصی بطور روزانه واحدهای صنفی و اماکن گردشگری قشم را نظارت و کنترل می نمایند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، قائم مقام کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: فعالیت های همه واحدهای صنفی و اماکن اقامتی، تفریحی و گردشگری جزیره قشم توسط شش تیم تخصصی بطور روزانه نظارت و کنترل می گردد.

6 تیم تخصصی بطور روزانه واحدهای صنفی و اماکن گردشگری قشم را نظارت و کنترل می نمایند

هرمز امیری با تبریک سال نو و بیان این مطلب اضافه نمود: برای انجام هرچه بهتر این اقدام، کل جزیره قشم به شش منطقه تقسیم بندی شد تا این نظارت و کنترل بطور دقیق انجام گردد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم این مناطق را شامل منطقه یک درمحدوده چهارراه پردیس تا مصلی، منطقه دو در محدوده چهارراه پردیس تا کمپ پارک آفتاب و منطقه سه در محدوده هلر تا میدان مرکزی درگهان گفت و گفت: منطقه چهار نیز شامل محدوده میدان مرکزی درگهان تا اسکله درگهان، منطقه پنج هم شامل محدوده ساحل جنوبی بعد از کمپ پارک آفتاب تا اسکله های لافت و پهل و منطقه شش نیز شامل محدوده رمکان، فرودگاه، جنگل حرا، طبل، چاهکوه و غار نمکدان می گردد.

امیری با اشاره به اینکه این تیم ها از 29 اسفند 99 کار بازدید از واحدها را در این مناطق شروع نموده اند تعداد کل واحدهای بازدید شده شامل اصناف، اماکن اقامتی، هتل ها، سایت ها و اسکله های تفریحی و گردشگری طی دو روز 29 و 30 اسفند 99 را افزون بر 173 واحد گفت و گفت: در این دو روز 71 مورد تذکر شفاهی به متخلفان داده شد و هفت مورد نیز از متخلفان تعهد کتبی اخذ شد.

به گفته وی در این دو روز 12 کیلوگرم اقلام فاسد کشف شده شامل کنسروجات، سوسیس، کالباس و تخم مرغ معدوم و 11 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته نیز طی 11 مورد بازدید کشف شد.

لازم به ذکر است در شش تیم تخصصی نظارت و کنترل که پنج تیم آن بصورت سیار و یک تیم نیز به صورت ثابت است، افزون بر21 نفر کارشناس از شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مدیریت های بازرگانی و اصناف، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم حضور دارند وهمچنین در کلیه مجتمع های تجاری قشم و درگهان با هماهنگی مدیران این مجتمع ها یک میز خدمت جهت رسیدگی به شکایات مسافران وگردشگران دایر شده و یک نفر از تیم ثابت نظارت و کنترل در آنها مستقر شده اند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 242

به "6 تیم تخصصی بطور روزانه واحدهای صنفی و اماکن گردشگری قشم را نظارت و کنترل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تیم تخصصی بطور روزانه واحدهای صنفی و اماکن گردشگری قشم را نظارت و کنترل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید