تور تایلند لحظه آخری: آشنایی با مزرعه کروکودیل ها در تایلند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، در 25 کیلومتری جنوب بانکوک، بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکدیل ها در دنیا قرار گرفته است که بیش از 30 هزار تمساح را در خود جای داده است. در این مرکز که دارای گونه های مختلف تمساح آب های شور، آمریکای جنوبی و رود نیل است، همه روزه نمایش های متنوعی از این جانوران به همراه سایر جاذبه های حیات وحش برای بازدیدکنندگان اجرا می گردد.

تور تایلند لحظه آخری: آشنایی با مزرعه کروکودیل ها در تایلند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکودیل در دنیا مزرعه تمساح بانکوک در 25 کیلومتری جنوب بانکوک است که بیش از 30 هزار تمساح را در خود جای داده است.

مزرعه تمساح ها بانکوک، بزرگترین مزرعه کروکودیل در دنیاست که مسافران تور تایلند را به خود جذب می نماید. انگیزه اصلی از احداث پارک کروکودیل بانکوک پرورش و حفظ این جانور و ایجاد جاذبه های گردشگری بانکوک، صادرات کروکودیل (بخصوص پوست آن)، جلوگیری از انقراض گونه های کمیاب این جانور می باشد. بخشی از پارک کروکودیل بانکوک به آموزش، حفاظت،تحقیق و پژوهش در خصوص خزندگان و دوزیستان اختصاص یافته است.

بزرگترین کروکودیل در اینجا که یکی از برترین دیدنی های بانکوک می باشد، 6 متر طول و 1200 کیلوگرم وزن دارد. به نام یای و از نژاد استرالیایی در نمایش روزانه این مزرعه، 2 نفر از تیمار نمایندگان کروکودیل ها به مدت نیم ساعت بین آنها می فرایند و با بازی و نوعی جنگ ساختگی، مردم را سرگرم می نمایند. برنامه های دیگری از قبیل شعبده بازی نیز در اینجا برگزار می گردد.

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 566

به "تور تایلند لحظه آخری: آشنایی با مزرعه کروکودیل ها در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: آشنایی با مزرعه کروکودیل ها در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید