اعتراف یک پرسپولیسی به قهرمانی سپاهان ، از جدایی این 2 بازیکن متعجبم ، یحیی خودش زیر سوال می رود

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، بازیکن سابق پرسپولیس اعلام کرد: پرسپولیس مهاجمی مثل فرشاد پیوس یا مهدی طارمی می خواهد که تمام کننده خوبی باشند.

اعتراف یک پرسپولیسی به قهرمانی سپاهان ، از جدایی این 2 بازیکن متعجبم ، یحیی خودش زیر سوال می رود

به گزارش خبرنگاران بهنام طاهرزاده، در مورد شرایط تیم پرسپولیس بعد از گذشت سه هفته از لیگ برتر گفت: خوشبختانه پرسپولیس شکل خودش را حفظ نموده و یحیی گل محمدی دست به تغییرات زیادی نزده است. البته در این چند بازی عملکرد هجومی پرسپولیس خوب نبوده و آمار گلزنی مناسبی نداریم. پرسپولیس همواره تیمی بوده که طرفداران از آن انتظار بازی های پرگل دارند، اما شرایط موجود نشان می دهد که پرسپولیس در شکل هجومی دچار مسائلی است و این نقص به چشم می آید. شما به تیم سپاهان نگاه کنید که مهره های هجومی اش را نگه داشته و مهاجمان نو هم به خدمت گرفته است تا به این شکل خط حمله خود را تقویت کند.

وی ادامه داد: با این شرایط به نظر من پرسپولیس باید از داشته هایش محافظت می کرد و اجازه جدایی مهدی عبدی را در این شرایط نمی داد؛ چراکه او بازیکنی است که می تواند تأثیرگذار باشد، اما به نظر من از دست دادن عبدی در این شرایط عجولانه بود و می شد تدبیر بهتری اتخاذ کرد. حالا که عبدی را از دست دادیم، باید یک جایگزین برای او پیدا می کردیم که این طور نشد. این بردها مقطعی هستند و شاید در یک بازی به مشکل بخوریم و به نظرم باید فکری برای این موضوع کرد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس مهاجمی مثل فرشاد پیوس یا مهدی طارمی می خواهد که تمام کننده خوبی باشند. محمد عمری بازیکن دونده ای است، اما گلزن قهاری نیست و بهتر بود عبدی را تا نیم فصل نگه می داشتند و نباید اینقدر راحت او را از دست می دادیم. همین عبدی برای تراکتور گلزنی کرد و شاید مسائل روحی و روانی هم دخیل بوده که عبدی عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت. ما در همه پست ها خوب هستیم و فکر می کنیم که فقط مشکل پرسپولیس در خط حمله باشد. شاید اگر عبدی را تا نیم فصل نگه می داشتند، او دوباره احیا می شد، اما تصمیم عجولانه ای گرفته شد. هرچند که یحیی گل محمدی مربی باهوشی است و باید به افکارش احترام بگذاریم. اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد، اول از همه خود گل محمدی زیر سؤال می رود. از طرف دیگر به نظر من سال جاری سپاهان شرایط بهتری برای قهرمانی دارد؛ چراکه وقتی به شرایط پرسپولیس نگاه می کنیم، متوجه می شویم که مسائل این تیم زیاد است و گل محمدی کار سختی برای برطرف کردن این نقایص دارد.

طاهرزاده ادامه داد: واقعا جدایی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی من را متعجب کرد. پرسپولیس باید خودش را برای قهرمان شدن تقویت می کرد، اما در طرف مقابل می بینیم تیم سپاهان با مدیریت بانفوذی که دارد، شرایط بهتری برای خود ایجاد نموده است. ای کاش عبدی را تا نیم فصل در پرسپولیس نگه می داشتند و حالا او به تیم رقیب رفته و برای تراکتور گلزنی هم نموده است. عبدی با شرایط پرسپولیس آشنا بود و مطمئنا می توانست خودش را خیلی زود آماده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ملاقات امروز این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: این بازی شرایط خاصی دارد و نباید به نتایج بازی های قبلی فولاد دقت کرد. تغییر و تحولات اتفاق افتاده در فولاد به این تیم شوک زیادی وارد نموده و مطمئنا بازیکنان فولاد می خواهند خودشان را نشان دهند. این بازی دو رو دارد و شاید پرسپولیس بتواند با گل های زیاد فولاد را شکست دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 شهریور 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 979

به "اعتراف یک پرسپولیسی به قهرمانی سپاهان ، از جدایی این 2 بازیکن متعجبم ، یحیی خودش زیر سوال می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف یک پرسپولیسی به قهرمانی سپاهان ، از جدایی این 2 بازیکن متعجبم ، یحیی خودش زیر سوال می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید