افشای مشخصات مینی تبلت ریلمی!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، سال گذشته شرکت ریلمی اولین تبلت خود با نام Realme Pad را عرضه کرد. این شرکت در زمان عرضه تصمیمی برای به روز رسانی نسخه اندروید آن نداشت. اما نارضایتی دارندگان این محصول در نهایت ریلمی را مجبور کرد تا تصمیم به انتشار اندروید 12 برای Realme Pad بگیرد.

افشای مشخصات مینی تبلت ریلمی!

به گزارش خبرنگاران، این شرکت اکنون در حال کار بر روی نسخه مینی این تبلت است. افشاگر معروف OnLeaks بعضی مشخصات این تبلت را فاش نموده است. این تبلت نسبتا جمع و جور دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی بر اساس چیپست UNISOC T616 خواهد بود.

Realme Pad mini دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 6400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی می باشد. ضخامت این تبلت 7.6 میلی متر خواهد بود و یک ماژول تکی دوربین با رزولوشن 8 مگاپیکسل در پشت آن تعبیه شده است. بعلاوه دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خواهد بود. تصاویر منتشر شده از این تبلت فقط پشت دستگاه را نشان می دهد و متأسفانه ارزیابی عملکرد پنل جلویی امکان پذیر نخواهد بود. در پشت دستگاه دوربین عقب و لوگوی شرکت و در سمت راست نیز دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا مشاهده می گردد.

مشخصات Realme Pad mini

این تبلت دارای یک صفحه نمایش 8.7 اینچی LCD، پردازنده هشت هسته ای دو گیگاهرتزی و 12 نانومتری UNISOC T616، پردازنده گرافیکی Mali-G57 است و در دو پیکربندی 3 گیگابایت رم با حافظه داخلی 32 گیگابایت و 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد. حافظه این دستگاه با استفاده از microSD قابل ارتقا می باشد. این دستگاه دارای یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است. گزینه 4G LTE در این محصول اختیاری است. بعلاوه دارای وایفای دوبانده 802.11 ac (2.4GHz/5GHz)، بلوتوث 5.0، GPS، GLONASS، USB 2.0 Type-C نیز می باشد.

ریلمی اولین تبلت خود را با نام Pad در اوایل سپتامبر معرفی کرد. مدتی بعد این دستگاه در بازار اروپا با قیمت 240 یوروعرضه شد. این دستگاه در اروپا تنها در نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی موجود است. این تبلت بعلاوه مبتنی بر چیپست هشت هسته ای MediaTek Helio G80 با فرکانس 2 گیگاهرتز است. هر دو دوربین اصلی و دوربین جلو دارای وضوح 8 مگاپیکسل هستند. این دستگاه دارای یک صفجه نمایش 10.4 اینچی IPS با وضوح 1200 × 2000 پیکسل و نسبت تصویر 5:3 است. این تبلت بعلاوه دارای چهار بلندگوی قدرتمند با پشتیبانی از Dolby Atmos و باتری 7100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی می باشد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 766

به "افشای مشخصات مینی تبلت ریلمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات مینی تبلت ریلمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید