بازی کال آو دیوتی: وارزون موبایل بهار سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، در این مدت ما شاهد اخبار زیادی از مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) بوده ایم. پس از معرفی کال آو دیوتی: مدرن وارفر 3 (Modern Warfare 3) شرکت سازنده کوشش نموده تا تبلیغات گسترده ای برای آن انجام دهد و با توجه به نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن، مدرن وارفر 3 را بیشتر در تیتر اخبار پررنگ کند.

بازی کال آو دیوتی: وارزون موبایل بهار سال آینده عرضه خواهد شد

در کنار نسخه کنسول و کامپیوتر مجموعه کال آو دیوتی، بازی های موبایل این مجموعه نیز هواداران بسیار زیادی دارد. از سال 2019 بود که ما شاهد عرضه عناوین موبایل این مجموعه بودیم و این بازی های موبایل توانستند موفقیت بسیار زیادی کسب نمایند. بازی کال آو دیوتی موبایل توانست تجربه بسیار خوبی را به کاربران ارائه دهد و محبوبیت خوبی بدست بیاورد.

حدود 2 سال پیش بود که شرکت سازنده کال آو دیوتی موبایل اظهار داشت در حال کار روی نسخه موبایل بازی وارزون (Warzone) است. حال این شرکت اعلام نموده که قرار است این بازی را بهار سال آینده عرضه کند. هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام نشده ولی بازه سه ماهه گفته شده نیز می تواند نشان دهد که روند ساخت بازی وارزون موبایل رو به اتمام است.

این خبر زمانی منتشر شد که یک مطلب در خصوص 20 سالگی مجموعه کال آو دیوتی عرضه شد. این مطلب سیر پیشرفت این مجموعه را نشان داده و به تاریخ عرضه تک تک بازی ها اشاره نموده بود. در این مطلب به بازی وارزون موبایل اشاره شد که بعد از بازی ایپکس لجندز موبایل (Apex Legends Mobile) عرضه می گردد.

ایپکس لجندز موبایل 2 سال پیش عرضه شد و نتوانست موفقیت خوبی کسب کند. در نتیجه شرکت سازنده هم تصمیم گرفت بازی را از دسترس خارج کند و با این بازی خداحافظی کند. این موضوع به هیچ وجه در خصوص بازی های موبایل سری کال آو دیوتی صدق نمی کند. شرکت سازنده این بازی ها با پشتیبانی بسیار قدرتمند و روند پیشرفتی که داشته توانسته کال آو دیوتی موبایل را به یکی از برترین بازی های تاریخ این پلتفرم تبدیل کند.

مجموعه های مختلف در کوشش هستند تا وارد دنیای موبایل بشوند. به علت اینکه این پلتفرم به شدت محبوب و در دسترس بوده و از طرفی قدرت سخت افزاری گوشی های موبایل افزایش داشته است. در نتیجه این دستگاه ها توانایی اجرای بازی های سنگین را دارند. پس شرکت های سازنده نیز نیازی ندارند که عناوین خود را بیش از حد تغییر دهند تا روی پلتفرم موبایل اجرا گردد.

شرکت اکتیویژن نیز اثبات کرد که هر دو مجموعه کال آو دیوتی و دیابلو هواداران زیادی روی پلتفرم موبایل دارند. در نتیجه در کوشش است تا در این پلتفرم بیشتر پیشرفت نموده و بازی های خود را بیشتر در این بخش مطرح کند.

منبع: Game Developer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1402 بروزرسانی: 10 آبان 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 990

به "بازی کال آو دیوتی: وارزون موبایل بهار سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کال آو دیوتی: وارزون موبایل بهار سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید