با این آرایش چشم، همه به شما نگاه می نمایند!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، در آرایش صورت، آرایش چشم ها یکی از رکن های اصلی است. چشم های گیرا و مجذوب می توانند زیبایی شما را چند برابر کنند.

با این آرایش چشم، همه به شما نگاه می نمایند!

می توانید با استفاده از ترندهای آرایش چشم جسورانه و مد روز که در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به آن ها اشاره کنیم ظاهری مدرن و منحصربه فرد داشته باشید و از آرایش خود لذت ببرید.

انواع آرایش چشم جسورانه

آرایش چشم سیاه و سفید

استفاده از رنگ مشکی ریمل و رنگ سفید خط چشم، هارمونی زیبایی ایجاد می نماید که باعث می گردد استایلی منحصربه فرد داشته باشید. در کنار آرایش ساده خود از یک سایه یا خط چشم سفید بهره ببرید تا نتیجه بی نظیر آن را مشاهده کنید. این ترکیب یکی از چشمگیرترین آرایش های چشم در سال های اخیر است. بعلاوه برای داشتن پوستی مناسب که آرایش شما جلوه بهتری داشته باشد می توانید مطلب چگونه خشکی پوست را رفع کنیم؟! را بخوانید.

خط چشم گرافیکی

یکی از پرطرفدارترین مدل های آرایش چشم برای دختران جوان استفاده از خط چشم گرافیکی است. یکی از جسورانه ترین خط چشم ها، خط چشم گرافیکی است چون بسته به سلیقه خود و به دور از قوانین خط چشم کلاسیک می توانید عمل کنید. برای مثال می توانید با خط چشم ماژیکی بین ابروها و چین مژه های خود یک قوس ایجاد کنید. سپس از فرمژه و ریمل بهره ببرید. اگر به آرایش های خاص و متفاوت علاقه دارید، حتما این خط چشم را امتحان کنید.

ریمل رنگی در آرایش چشم جسورانه

یکی دیگر از حرکات جسورانه در آرایش چشم، استفاده از ریمل های رنگی است. با استفاده از ریمل های رنگی جلوه ای متفاوت خواهید داشت زیرا باعث می گردد آرایش چشم ها کلا تغییر کند. اگر می خواهید جسورانه تر عمل کنید، رنگ های بولد را انتخاب کنید و ترکیبی از آرایش ریمل های رنگی و سایه های هماهنگ را بر روی چشم های خود داشته باشید.

خط چشم ها و مداد چشم های رنگی

در سال گذشته این خط چشم ها محبوبیت زیادی داشتند و سال جاری نیز هواداران زیادی خواهند داشت. این خط چشم ها در رنگ های فراوانی موجود هستند که از محبوب ترین این رنگ ها، رنگ های پاستلی است. برای استفاده از این خط چشم ها دقت کنید که از رنگی بهره ببرید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب معرفی اکسسوری های بهار 1401 را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 758

به "با این آرایش چشم، همه به شما نگاه می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این آرایش چشم، همه به شما نگاه می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید