با مهارت های تان سفر کنید!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، آخر شب است شما در رخت خواب تان دراز کشیده اید؛ به رویاهای دور فکر می کنید. در فکر تان، یک شلوار پیش بندی پوشیده اید و کلاه حصیری به سر دارید و در یک مزرعه وسط کوبا نیشکر کشت می کنید، رویای بعدی تان می رود در شهری از هند و شما معلم یک مدرسه هستید، به همه این فکرها لبخند می زنید و ابر بالای سرتان را دور می کنید؛ شما کجا و نگه داری اسب های سیدنی کجا... صبر کنید!! رویاهای تان را بال و پر بدهید، شما می توانید، می پرسید چگونه؟

با مهارت های تان سفر کنید!

WORKAWAY

سفر همواره دغدغه های عجیبی برای آدم می آورد، کجا بمانیم، چه بخوریم، هزینه های مان را چگونه کنترل کنیم؟ همه این ها باعث می گردد به خاطر مسائل اقتصادی سفر را عقب بندازیم. در قرن حاضر همه این ها بهانه محسوب می گردد، چرا که همه جور امکانات برای سفر مقرون به صرفه و آسان وجود دارد. وورک اوی یکی از همین تکنولوژی هایی ست که سفر را برای همه مردم کره زمین مهیج و ماجراجویانه نموده است. این سایت یک بستر برای انواع کارهای داوطلبانه است. در این سایت 170 کشور فعال هستند و 32256 میزبان فعالیت می نمایند. حتما برای شما سوال پیش آمد که این سایت چطور برای سفر به صرفه است؟ من برای شما شرح خواهم داد.

وورک اوی اینگونه کار می نماید که شما در برابر کاری که برای صاحب خانه یا کسب و کاری انجام می دهید، جای خواب و غذا دریافت می کنید. این فقط نگاه سطحی ای است که می گردد به این قضیه داشت. قشنگیِ این تبادل این است که شما فرهنگ، مهارت و زبان تان را با هم به اشتراک می گذارید.

به این جمعیت بپیوندیم:

برای استفاده از این سایت، کافی ست یک پروفایل بسازیم، این پروفایل با پرداخت اندازه کمی پول فعال می گردد. برای اشتراک یک ساله 34 دلار باید بپردازیم، که این مبلغ را می توانید از مستر کارت یا ویزا کارت پرداخت کنید.

اگر هم برای تان مقدور نیست، بدون اینکه پروفایلی بسازید، تحقیقات آگهی کارها را انجام دهید و وقتی به مقصد رسیدید، ارتباط را برقرار کنید.

شما هم به عنوان میزبان هم به عنوان مهمان می توانید ثبت نام کنید. اگر به عنوان داوطلبِ کار ثبت نام می کنید، سه گزینه وجود دارد: ثبت نام فردی، ثبت نام به عنوان زوج (زن و شوهر یا دو دوست) و ثبت نام به عنوان هدیه؛ این گزینه برای وقتی ست که یک نفر قصد سفر دارد، شما به عنوان هدیه برای او یک اشتراک سالانه می خرید.

پروفایل شما اولین و راحت ترین راه برای شناخت شماست، پس برای کامل کردنش نهایت صداقت را به خرج دهید. در این قسمت، رزومه سفرها و کارهایی که انجام دادید، مهارت خاصی اگر دارید، اگر به چیزی حساس هستید یا رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنید حتما ذکر کنید. عکس هم فراموش نگردد. این مسئله برای برخی میزبان ها خیلی مهم است. برای اینکه اقبال بیش تری داشته باشید برای انتخاب شدن به وسیله میزبان ها هر از چندگاهی پروفایل تان را به روز کنید.

ویزای کار؟

در این میان چون پولی رد و بدل نمی گردد، ویزای کار نمی خواهد، همان ویزای توریستی کافی ست. اما این را در نظر بگیرید که تیم وورک اوی مسئولیت گرفتن ویزای شما را ندارند.

نامه درخواست:

به غیر از پروفایل یک نامه درخواست باید بنویسیم برای کاری که از آن خوش مان آمده، نامه خیلی مهم است؛ باید میزبان را متقاعد کنیم که ما برای کاری که آن ها برایش به یاری نیاز دارند، مناسب ترین و لایق ترین فرد هستیم. اگر نامه ما خواننده را جذب نکند، ممکن است اصلا نگاهی به پروفایل ما نندازد. پس برترین چیزی که فکر می کنید را بنویسید.

اگر کسی یا خانواده ای را انتخاب کردید، پروفایل شان را به دقت مطالعه کنید و اگر چیز مبهمی وجود داشت، خیلی اصولی و با ادب راجع به آن سوال بپرسید، هر خانه یا سازمانی قانون خودش را دارد و در نهایت این شما هستید که باید با آن ها کنار بیایید؛ پس دقیق باشید.

اعتماد کنیم؟

اینجور کارها برپایه اعتماد است. سعی کنید سراغ آدم هایی بروید که بازخوردهای بیش تری دارند.

بازخورد:

بعد از هر تجربه هر دوطرف مهمان و میزبان می توانند راجع به یکدیگر نظر بدهند. همواره این نظرها را بخوانید و شما هم نظر بدهید. اگر از چیزی ناراحت شدید یا چیزی برای شما خوشایند نبود، حتما ذکر کنید؛ تا بقیه هم انتخاب درست تری داشته باشند.

میزبان یا مهمان؟

  • چه میزبان باشیم چه مهمان این سایت برای ما مزایایی دارد.
  • اقامت تان رایگان است.
  • ملاقات با افراد نو و اشتراک گذاشتن ماجراها.
  • تبادل مهارت ها و یادگیری مهارت نو.
  • یادگیری و تمرین یک زبان نو.
  • ایجاد الهام و ایده نو.
  • تبدیل شدن به بخشی از جامعه دنیای.
  • دوستان و مکان هایی در سراسر دنیا داشته باشید.

سفر کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 832

به "با مهارت های تان سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مهارت های تان سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید