با گوشیت بسته پستی ارسال کن

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، این روزها و در شرایط بحرانی ظهور ویروس کرونا در ایران، توصیه و پیشنهاد متخصصین عدم مراجعه به اماکن عمومی و خروج از منزل می باشد.

با گوشیت بسته پستی ارسال کن

به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را با پست بارو پستکس، اولین سامانه های جامع خدمات حمل و نقل و پست کشور آشنا کنیم.

ثبت سفارش آسان در این سامانه یکی از نکات قوت دیگر آن می باشد.

اپلیکیشن جامع پستکس

اپلیکیشن پستکس، اپلیکیشن جامع ارائه خدمات پستی می باشد و توسط سامانه پستکس برای راحتی بیشتر مشتریان ارائه شده است. از آنجایی که مردم با اپ ها بسیار راحت ارتباط برقرار می نمایند و دسترسی به آن ها نیز برایشان راحت است، سایت اقدام به ساخت این اپلیکیشن نموده است.

این اپلیکیشن بسیار کم حجم بوده و در گوگل پلی (پلی استور) و کافه بازار هم قابل دسترسی می باشد. همچنین با دانلود های فراوان از جانب کاربران، امتیاز فراوانی را کسب نموده است که نشان از مفید واقع شدن آن دارد. اگر سابقه استفاده از این اپلیکیشن را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که هم اکنون جهت دانلود و نصب آن کوشا باشید. در ادامه ویژگی های منحصر بفرد این اپلیکیشن ذکر خواهد شد.

راحتی مشتریان برای ما هدف اول است و اپلیکیشن پستکس با رعایت تمامی استاندارد های روز ایجاد شده است. همچنین طراحی این اپ به گونه ای بوده که به راحتی با بیشتر تلفن های همراه سازگاری پیدا می نماید. سرعت منحصر بفرد و دقت به جزئیات هم از دیگر ویژگی های این اپ می باشد. شما عزیزان می توانید هم اکنون نسبت به دانلود و نصب آن اقدام نمایید و از ویژگی های آن بهره مند شد.

با پست بار- پستکس امن و آسوده باشید

با استفاده از پست بار یا پستکس میتونید برای کارهای پستی به محل های پر تجمع پستی مراجعه نکنید و از خدمت پستی از درب محل خودتون بهره ببرید.

صاحبان مشاغل و صنایع میتونن به راحتی با یاری سامانه های پستکس و پست بار با ارسال سریع، از سرویس های پستی شهری، بین شهری و حتی خارج از کشور بدون احتیاج به خروج از منزل و یا محل کارشون استفاده کنن.

پست بار- پستکس جامع ترین سامانه های پست و حمل و نقل همراه با ارسال سریع

سامانه های پست بار و پستکس، برای خدمات پستی شهری و بین شهری با شرکت های پست، اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، PDE، یارباکس و..... همکاری داره.

همچنین پستکس با شرکت های PDE،blue sky برای خدمات پست خارجی و با سامانه اوبار در بخش حمل و نقل سنگین همکاری داره.

شما میتونین به راحتی با مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت خدمات، از سرویس های پستی متنوع سامانه های پستکس و پست بار بهره ببرید.

از نکات برجسته این سامانه ها به امکان استفاده از تمامی سرویس ها بصورت درب تا درب و دریافت بارکد پستی بلافاصله پس از ثبت سفارش و ارسال سریع و رهگیری آسان آن میشه اشاره نمود اون هم با پوشش 85 میلیون کدپستی!

همچنین سرویس پست خارجی پستکس، دارای دو بخش صادرات و واردات برای 180 کشورِ جهان حتی آمریکا و کانادا است.

یادتون باشه با این روش دیگه احتیاجی نیست تا از محل کار و زندگی برای کار پستی خارج بشید و کلی هزینه ها تون پایین میاد و اگه کسب کار اینترنتی داشته باشید این ساده ترین و کاملترین روش ارسال سریع پستی هست.

تازه میتونین بدون هزینه و ثبت نام خیلی سریع در صفحه اصلی سایت پستکس هزینه ارسال بسته داخلی و خارجیتون رو مشاهده کنین

راستی یک موضوع جالب واسه اونهایی که فروشگاه آنلاین دارند یا طراح فروشگاههای آنلاین هستن، با پستکس میتونن از افزونه های وکامرس، اوپن کارت، جوملا و حتی api که واسه این سامانه طراحی شده، به راحتی استفاده کنن.

پستکس : 02191077473

پست بار : 02191077470

منبع: فرارو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 222

به "با گوشیت بسته پستی ارسال کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گوشیت بسته پستی ارسال کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید