توصیه های کرونایی سوگل طهماسبی به مردم

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، امیدوارم مردم همکاری و همدلی نمایند، از رفت و آمدهای غیرضروری بپرهیزند، نکات بهداشتی را رعایت نمایند، سفرهای بی دلیل نروند و توصیه های ایمنی را گوش دهند. چون به نفع خودمان است که زودتر از این بلا نجات پیدا کنیم.

توصیه های کرونایی سوگل طهماسبی به مردم

سوگل طهماسبی، هنرپیشه سینما و تلویزیون در مورد اینکه آیا در ایام قرنطینه مشغول به کار است یا خیر به خبرنگاران گفت: کار ما به گونه ای است که در ایام قرنطینه هم باید سر فیلمبرداری حاضر باشیم و تجربه چنین دوره های قرنطینه ای را نداریم، اما خیلی از مشاغل این روزها تعطیل هستند. البته ما هم اوقاتی که در منزل هستیم و به حسب شرایط این روزها نمی توانیم خیلی از تفریحات بیرون از خانه را داشته باشیم به نوعی خودمان را در داخل خانه سرگرم می کنیم.

او اضافه نمود: دیدن فیلم هایی که به صورت آنلاین اکران می شوند از جمله کارهای فرهنگی است که می تواند به گذران این روزها یاری نمایند. خود من چندی پیش فیلم دنیا با من برقص به کارگردانی سروش صحت را دیدم که بسیار فیلم خوبی بود. از سریال های خارجی هم که طی این روزها دیدم، می توانم به سریال تاج (The Crown) و پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) اشاره کنم و قرار است که سریال ملکه شطرنج (The Queens Gambit) را هم در روزهای آینده ببینم. از طرفی دیگر در این روزها و البته همواره کتاب می خوانم که یار همیشگی مان است و جدا از ما نیست. به تازگی کتاب مردی به نام اوه (A man Called Ove) را خواندم و فیلم جذاب و خوبی که از روی این کتاب اقتباس شده بود را دیدم. به شخصه معمولا برای مطالعه سعی می کنم کتاب هایی را در اولویت خواندن قرار بدهم که از روی آنها فیلم هم اقتباس شده. چون بلافاصله بعد از اتمام مطالعه، فیلمش را تماشا می کنم و از آنجا که هنوز داستان اصلی در ذهنم است، امکان مقایسه این دو با هم را دارم. به هر حال خیلی از فیلم های عظیم براساس رمان ها و با اقتباس از کتاب هایی ساخته شده اند که در بیشتر موارد با استقبال خوبی هم از سوی مردم روبرو شدند و البته بعضی کتاب ها پتانسیل فیلم شدن را دارند ولی تا به حال فیلمشان ساخته نشده است، اما این مهم را هرگز نمی توان کتمان کرد که اقتباس ادبی، نقش به سزایی در خلق شاهکارهای تاریخ سینما دارد.

بازیگر سریال هایی چون کیمیا و نجلا در ادامه خاطرنشان ساخت: فیلم و کتاب از جمله کارهای مفیدی است که نه تنها آموزنده است بلکه به عنوان سرگرمی هم می توان به آن نگاه کرد. کارهای زیاد دیگری هم می توان در خانه انجام داد و مردم خودشان در این حدودا یکسال انقدر آزمون و خطا کردند که دیگر خودشان می دانند چطور باید خودشان را سرگرم نمایند. به خصوص مادرهایی که فرزند کوچک دارند، به خوبی توانسته اند طی این مدت بچه ها را با انواع و اقسام بازی ها و داستان خوانی ها سرگرم نمایند که بچه ها کمتر احساس کلافگی نمایند یا اینکه می گردد زمانی را به ورزش خانگی اختصاص داد که بدن هم در این زمان فعالیتی داشته باشد.

طهماسبی در سرانجام با آرزوی سلامت و شادی برای تمام مردم ایران و برطرف هرچه سریعتر بیماری کرونا، بیان نمود: امیدوارم تمام مردم همکاری و همدلی نمایند، از رفت و آمدهای غیرضروری بپرهیزند، نکات بهداشتی را رعایت نمایند و سفرهای بی دلیل نروند و توصیه های ایمنی را گوش دهند. چون به نفع خودمان است که زودتر از این بلا نجات پیدا کنیم.

ساناز قنبری / گروه فرهنگ و هنر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 36

به "توصیه های کرونایی سوگل طهماسبی به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های کرونایی سوگل طهماسبی به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید