حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر از یکم آذر ماه ممنوع شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به لحاظ حضور فیزیکی از یکم آذر ماه 99 تا سرانجام شرایط فوق العاده اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل است.

حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر از یکم آذر ماه ممنوع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید 19 در شهر های کشور و با توجه به شرایط قرمز شهر تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیربه لحاظ حضور فیزیکی از یکم اذر ماه 99 تا پایان شرایط فوق العاده اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل است و کلیه فعالیت های دانشگاه به صورت الکترونیکی و دورکاری خواهد بود.

فعالیت های آموزشی مانند گذشته به صورت الکترونیکی و به طور کامل در جریان خواهد بود. همچنین باید اقدامات ضروری پشتیبانی توسط مدیران به نحوی برنامه ریزی شودکه خللی در انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ایجاد نشود.

به منظور عدم وقفه در پروژه های حساس و در حال اجرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، حضور آن ها در چهارچوب مقررات بهداشتی در محل انجام تحقیقات بلامانع خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ حضور کارکنان جهت انجام امور مربوط به حفاظت فیزیکی، حفاظت تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری است. کارکنان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولین انفورماتیک دانشکده ها و واحد ها با تشخیص رئیسمربوطه می تواند از دورکاری استفاده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 18

به "حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر از یکم آذر ماه ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فیزیکی در دانشگاه امیرکبیر از یکم آذر ماه ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید