خبرنگاران فکری: اجازه خودنمایی به تیم مس ندادیم

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، اهواز - خبرنگاران - سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: در هر 2 نیمه، بازی خوبی داشتیم و اجازه خودنمایی به مس ندادیم همچنین دنبال این بودیم که از ضد حملات استفاده کنیم.

خبرنگاران فکری: اجازه خودنمایی به تیم مس ندادیم

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری پنجشنبه شب پس از فزونی مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری خود با تسلیت درگذشت نادر دست نشان به خانواده وی و جامعه فوتبال افزود: بازی خیلی سنگین و سختی بود اما تیم ما مزد زحماتش را در این دیدار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم مس از بازیکنان و مربی خوبی برخوردار است و در جدول شرایط خوبی دارد افزود: می دانستیم کار سختی مقابل حریف داریم اما خوشبختانه بازیکنانمان تمام برنامه ها را به خوبی پیاده کردند و پیروز میدان شدیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: اگرچه بازیکنان بی نام و نشانی داریم اما مربی تیم ملی می تواند نیم نگاهی به نام آنها داشته باشد تا شاید در آینده به تیم ملی کمک کنند.

وی بیان نمود: در نیمه دوم می دانستیم حریف جلوتر می آید و دنبال برد است و از همین حربه خوب استفاده کردیم و توانستیم به آنها ضربه بزنیم.

فکری ادامه داد: اگر بازیکنانم دقت می کردند می توانستیم گل های بیشتری به حریف بزنیم؛ در کل این برد به لحاظ روحی خیلی به ما کمک کرد و باعث می شود بچه های ما با آرامش بیشتری به بازی های آینده فکر کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم جایگاه بهتری از جدول را اختیار کنیم افزود: با توجه به شناختی که از تیم نفت مسجدسلیمان داشتم دوباره به این تیم برگشتم و دوست دارم مثل گذشته به این تیم کمک کنم.

سرمربی نفت مسحدسلیمان بیان نمود: ما بازیکنان خوب و با پتانسیلی داریم و خوشبختانه مسئولان شهری و استانی پای کار هستند.

وی افزود: درست است که اکنون تماشاگرانمان را نداریم، اما با تمام وجود آنها را حس می کنم و تمام تلاش خود را برای خوشحالی آنها به کار می گیریم.

فکری گفت: برای تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان با برابری یک بر صفر نفت به سرانجام رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 315

به "خبرنگاران فکری: اجازه خودنمایی به تیم مس ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فکری: اجازه خودنمایی به تیم مس ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید