خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های گلکسی سامسونگ

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، گجت نیوز نوشت: دوربین گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ - Galaxy S24 تقریبا مشابه با اس 23 اولترا است و پیشرفت های ایجاد شده در آن، عموما نرم افزاری خواهند بود.

خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های گلکسی سامسونگ

گلکسی S23 اولترا نخستین گوشی کره ای ها بود که مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی روانه بازار می شد. علاوه بر این، سامسونگ در این گوشی از یک دوربین سلفی تازه هم استفاده کرد که عملکرد بسیار ایده آلی را ارائه داد.

آیا سامسونگ قادر است این عملکرد استثنایی گلکسی S23 اولترا را در نسل تازه ارتقا دهد؟

اطلاعات تازهی که به وسیله افشاگر مطرح و شناخته شده توییتر، Ice Universe، منتشر شده، اطلاعاتی را در مورد سیستم دوربین پشت مدل اولترا منتشر نموده که حاکی از شباهت فراوان آن به نسل قبل است.

مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

بر اساس اطلاعات منتشر شده به وسیله Ice Universe، دوربین اصلی گوشی گلکسی اس 24 اولترا از حسگرهای 200 مگاپیکسلی HP2 سامسونگ بهره خواهد برد.

بعلاوه در کنار این دوربین اصلی نیز یک حسگر 12 مگاپیکسلی فوق عریض مجهز به حسگر IMX 564 سونی و یک دوربین تله فوتو مجهز به سنسور IMX754 سونی با قابلیت بزرگنمایی نوری سه برابری حضور خواهند داشت.

گفتنی است که هر سه حسگر بالا، دقیقا در دوربین پشتی گلکسی اس 23 اولترا نیز حضور داشتند.

در عین حال ماژول دوربین گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ از یک دوربین پریسکوپ متفاوت نسبت به نسل قبل بهره خواهد برد. به طور خاص، در نسل بعدی پرچمداران سامسونگ شاهد استفاده از یک دوربین تله فوتو مجهز به حسگر 10 مگاپیکسلی IMX754+ سونی خواهیم بود که بزرگنمایی نوری ده برابری را ارائه خواهد داد.

به این ترتیب، ماژول دوربین گلکسی S24 اولترا روی کاغذ بسیار شبیه به S23 اولترا خواهد بود. بنابراین می توان انتظار داشت که پیشرفت های احتمالی سیستم تصویربرداری این گوشی بیشتر مرتبط با بهینه سازی های نرم افزاری و افزایش توان پردازشی باشد.

البته اطلاعات افشا شده از سوی Ice Universe بعلاوه به حضور یک فلاش ال ای دی و فوکوس اتوماتیک لیزری در این گوشی نیز اشاره داشتند.

البته تا این لحظه اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی دوربین سلفی Galaxy S24 Ultra منتشر نشده؛ اما می توان انتظار داشت که همان دوربین سلفی فوق العاده اس 23 اولترا در مدل تازه نیز به کار گرفته گردد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد ماژول دوربین مدل های استاندارد و پلاس از گلکسی اس 24 در دست نیست.

علاوه بر ماژول دوربین می توان انتظار داشت که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به نسخه ای اوورکلاک شده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز باشد.

البته بر خلاف نسل گذشته، می توان انتظار داشت که مدل اسنپدراگون S24 اولترا تنها در بعضی بازارها مثل آسیا یا آمریکای شمالی عرضه گردد و سایر منطقه ها جهان مثل اروپا، مدلی از این دستگاه مجهز به چیپست اگزینوس 2400 را دریافت نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 951

به "خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های گلکسی سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر ناامیدکننده برای هواداران گوشی های گلکسی سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید