خجالت می کشم از بازنشسته ای که می گوید نمی توانم زندگی ام را اداره کنم ، بزرگترین خیانت در نظام جمهوری اسلامی خصوصی سازی مدرسه است

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: شعار نمی دهم و اعتقاد دارم نفت ثروت ملت است و باید برای دانش آموز خرج گردد.

خجالت می کشم از بازنشسته ای که می گوید نمی توانم زندگی ام را اداره کنم ، بزرگترین خیانت در نظام جمهوری اسلامی خصوصی سازی مدرسه است

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی آموزش وپرورش استان همدان، اظهار کرد: بعضی فکر می نمایند من شعار می دهم که وزارت آموزش وپرورش باید با وزارت نفت ادغام گردد اما آموزش وپرورش، بهداشت و امنیت، موضوعات مهم در کشور هستند و حاکمیت موظف است پول را برای اینها خرج کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه این مسأله حرف امروز من نیست، توضیح داد: نفت ثروت ملت است و باید برای دانش آموز خرج گردد، از طرفی معلمان نیز گرانقیمت ترین فراوری از منظر فکر و اندیشه را دارند.

وی با بیان اینکه در یکی از جلسات شورای هماهنگی امور مالی من مخالف تهاتر نفت بودم و فقط با تهاتر در آموزش وپرورش موافقت کردم، شرح داد: به سران قوا گفتم در این موضوع مخالفت ننمایند و آنها نیز پذیرفتند و در این تهاتر 20 هزار میلیارد برای مدرسه سازی و تجهیز مدارس و هنرستان ها هزینه می گردد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ راهی نداریم جز اینکه آموزش وپرورش را بالاترین وزارتخانه در نظر بگیریم، بیان کرد: اعتقاد دارم معلم در طول 30 سال خدمت نباید برابر یک مسئول سرش را خم کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه صحبت هایم نظر رهبری است، گفت: بزرگترین خیانت در نظام جمهوری اسلامی خصوصی سازی مدرسه است و رهبری نیز مخالف است. آقا حتی اعتقاد ندارند که مدارس را به ارگان ها بدهیم.

وی در رابطه با رتبه بندی معلمان، بیان کرد: آنچه مصوب کردیم گام بلندی بود اما با نظام ایده آل فرق دارد. 80 درصد گام برداشته شده اما باید بازبینی گردد تا حقی که از معلمان ضایع شده، برگردد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس با اشاره به مسأله همسان سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: ما به همسان سازی اعتقاد داریم اما اجرا نشد و آن را به دیوان محاسبات دادیم. خجالت می کشم از بازنشسته ای که با 30 سال خدمت می گوید نمی توانم زندگی ام را اداره کنم.

حاجی بابایی در سرانجام اعلام نمود: اعتقاد دارم تمام معلمان کشور هوادار نظام هستند و وقتی وارد کلاس می شوند، معلم به تمام معنا هستند اما از ما مسئولان عصبانی هستند و حق دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 933

به "خجالت می کشم از بازنشسته ای که می گوید نمی توانم زندگی ام را اداره کنم ، بزرگترین خیانت در نظام جمهوری اسلامی خصوصی سازی مدرسه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خجالت می کشم از بازنشسته ای که می گوید نمی توانم زندگی ام را اداره کنم ، بزرگترین خیانت در نظام جمهوری اسلامی خصوصی سازی مدرسه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید