رزرو لوکس ترین هتل های ایران در سایت رهی نو با بیشترین تخفیف

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، حالا که قرار است به یکی از شهرهای زیبای ایران سفر کنید و یک اقامت لوکس و به یادماندنی را در آن تجربه کنید، بهتر است با هتل های لوکس هر شهر آشنا شوید. تصور کنید که قرار است برای سفر به مقصد رشت حرکت کنید. با هزار امید و آرزو به رشت زیبا می رسید و چمدان هایتان را از این هتل به آن هتل می برید تا مگر آنکه بتوانید با قیمتی مناسب یک هتل خوب را پیدا کنید. مسلما اگر می خواهید یک اقامت لوکس داشته باشید، بهتر است قبل از سفرتان مقدمات آن را بچینید. پس برای مقدمه چینی سراغ لوکس ترین هتل های ایران می رویم.

رزرو لوکس ترین هتل های ایران در سایت رهی نو با بیشترین تخفیف

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

هتل پارس کرمان

یکی از لوکس ترین هتل های کرمان، هتل پنج ستاره پارس کرمان است که در 8 طبقه و زمینی به وسعت 32000 متر مربع ساخته شده است. با ورودتان به هتل پارس کرمان، یکی از مجهزترین و فوق العاده ترین هتل های کرمان را در مقابل تان می بینید که دارای امکانات کامل است. بهترین کیفیت غذا را در رستوران و کافی شاپ این هتل می توانید تجربه کنید. اگر شانس با شما یار باشد، زمان حضورتان در هتل، احتمالا موسیقی پاپ زنده در انتهای لابی مشغول نواختن است که خستگی راه را از تن تان بیرون می نماید.

آدرس هتل: استان کرمان، شهر کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

هتل کادوس رشت

سفر به رشت یکی از زیباترین مقاصدی است که می توان برای سفر انتخاب کرد. حالا که قرار است به این شهر زیبا و زنده سفر کنید، با اقامت در هتل لوکس کادوس، می توانید جذابیت سفرتان را تکمیل کنید. لاکچری بودن هتل را می توانید از همان بدو ورود، با دیدن نمای بیرونی هتل حدس بزنید. این هتل 5 ستاره که همچون ستاره ای در گیلان می درخشد، با داشتن امکانات و تجهیزات اقامتی، دسترسی عالی به مناطق مختلف، از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در سفرتان به این شهر داشته باشید. این هتل در چهار طبقه گسترده با 96 باب واحد اقامتی منتظر پذیرایی از شما است.

آدرس هتل: رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه

هتل میزبان بابلسر

از سری هتل های چهار ستاره بابلسر که دریای خزر را مقابل دیدگان قرار می دهد، هتل میزبان بابلسر چهار ستاره است. از رشته کوه البرز گرفته تا قله دماوند با نامی از دریای آرام خزر، می تواند لذت اقامت در این هتل را برایتان چندین برابر کند. پرسنل مجرب و امکانات هتل، رضایت شما را از این هتل چهار ستاره فراهم خواهد نمود.

آدرس هتل: بابلسر، کیلومتر 3 کمربندی بابلسر به فریدونکنار، میدان امام حسین (ع)

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

چه حسی می تواند زیباتر از طبیعت های بکر و فوق العاده شمال کشور، به خصوص نمک آبرود باشد. مخصوصا برای تهرانی ها که در تعطیلات، بار سفرشان را به سمت جاده های شمال می بنند. هتل ونوس پلاس نمک آبرود نیز مانند خود این شهر یکی از لاکچری ترین هتل های شمال کشور است که طبیعت و جنگل های زیبای نمک آبرود را در مقابل چشمان تان قرار می دهد. در این هتل فقط کافیست یک جایگاه در بالکن اتاق تان بگذارید و در آرامش و سکوت به طبیعت نابی که روبه رویتان قرار گرفته است، نگاه کنید. این هتل در 13 طبقه در میان جنگل های سرسبز شمال ساخته شده است. با امکانات تفریحی نمک آبرود فاصله چندانی نداشته و در نزدیکی آن قرار گرفته است.

آدرس هتل: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار

هتل نارنجستان نور

در شهرستان نور محمود آباد هتل چهار ستاره نارنجستان قرار گرفته است که با اقامت در آن، چشم اندازی که پیش رویتان است، در فصل شکوفه های نارنج دیدن دارد. این هتل پنج طبقه دارای 119 باب اتاق و سوئیت است. سوئیت های دو تخته و سه تخته رو به جنگل و دریا، در کنار فضای تمیز و مرفه که برای مهمانان تدارک دیده شده، لذت اقامت در این هتل را برایتان تبدیل به یک خاطره به یادماندنی می نماید. متنوع ترین رستوران ها با غذاهای خوشمزه شمالی به همراه رستوران گردان که در طبقه پنجم هتل قرار گرفته، لذت غذا خوردن در دل طبیعت را برایتان به ارمغان می آورد. مجموعه های ورزشی، خدمات ماساژ حرفه ای، سالن بازی کامپیوتری و بیلیارد، در کنار فروشگاه های هتل، خاطره اقامت خوشی را برایتان رقم خواهد زد

آدرس هتل: مازندران - کیلومتر 7 جاده محمود آباد نور - ایزد شهر.

هتل پارسیان خزر چالوس

اگر بنا باشد در یکی از زیباترین هتل های پنج ستاره ساحلی دریای خزر اقامت کنید، هتل پارسیان آزادی یکی از زیباترین هتل هایی است که می توانید انتخاب کنید. این هتل توسط گروه هتل های معروف هایت آمریکا در چالوس ساخته شده که بعد از انقلاب به نام فعلی درآمده است. هتل با 164 باب سوئیت و اتاق زیبا در نمایی بی نظیر از جنگل و دریا قرار گرفته است. دور تا دورتان تا چشم کار می نماید، جنگل می بینید.

به خاطر همین آب و هوا و موقعیت بکر، یکی از جذاب ترین هتل های پرطرفدار چالوس برای گردشگران است. مشرف بودن به دریا و جنگل و دسترسی آسان آن به تفریحات آبی چالوس، اقامت در اینجا برایتان شیرین نموده است. این هتل دارای سه رستوران و کافی شاپ، مجموعه ورزشی، مجموعه آبی و تلارهای چند منظوره است که می تواند میزبان همایش ها و جشن های شما در دل جنگل های مازندان باشد.

آدرس هتل: مازندران - چالوس - روبروی نمک آبرود

هتل لاله پارک تبریز

از بزرگترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره در منطقه خوش آب و هوای رشدیه تبریز، هتل لاله پارک تبریز است. این هتل در نزدیکی کوه عینالی قرار گرفته که چشم اندازی زیبا را برای مهمانان هتل فراهم نموده است. 220 اتاق، 153 واحد اقامتی لوکس و 4 کانکت، 16 سوئیت اکسکیوتیو و 10 سوئیت جونیور و یک سوئیت رویال، بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار داده است. دسترسی هتل به مرکز شهر و فرودگاه راحت است. فضای آرامبخش، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی و اینترنت پرسرعت و هر آن چیزی که از یک هتل 5 ستاره انتظار دارید در این هتل می توانید تجربه کنید. اگر قصد سفر به تبریز و تجربه یک اقامت لوکس را داشتید، هتل لاله پارک تبریز را در گزینه هایتان قرار دهید.

بعد از انتخاب شهر مقصد و هتل مورد نظر، نوبت به رزرو آن می رسد. شما می توانید لوکس ترین هتل های ایران را با بهترین قیمت و تخفیف های ویژه در سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو، رزرو کنید. ضمن اینکه می توانید از تجربه افراد دیگری که قبل از شما تجربه اقامت در این هتل ها را داشتند، بهره مند شوید

منبع: مجله سفر
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 338

به "رزرو لوکس ترین هتل های ایران در سایت رهی نو با بیشترین تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو لوکس ترین هتل های ایران در سایت رهی نو با بیشترین تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید