رندر ها و مشخصات ریلمی پد مینی از نمایشگر 8.7 اینچی آن خبر می دهند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، ساعاتی پیش رندر های تبلیغاتی ریلمی پد مینی در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعاتی درباره مشخصات و طراحی آن به ما می دهد. بر همین اساس، این تبلت مالی شرکت ریلمی از مشخصاتی نظیر نمایشگر 8.7 اینچی، تراشه Unisoc Tiger T616 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. در ادامه به آنالیز طراحی و مشخصات این تبلت هوشمند می پردازیم.

رندر ها و مشخصات ریلمی پد مینی از نمایشگر 8.7 اینچی آن خبر می دهند

علاوه بر تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 که به زودی از آن رونمایی می گردد، ریلمی میخواهد با عرضه یک تبلت جمع و جور به غیبت طولانی مدت خود در بازار تبلت ها سرانجام دهد. در حالی که از نظر مقدار هر دو تبلت با هم برابر هستند اما وقتی به مشخصات فنی این دو گجت هوشمند نگاه می کنیم در می یابیم که ریلمی این تبلت را برای کاربرانی در نظر گرفته که بودجه کمی برای خرید دارند. به تازگی تصاویر تبلیغاتی این تبلت ها به لطف افشاگرانی نظیر INLEAKS و SMARTPRIX در فضای مجازی منتشر شده که پنل پشتی این محصول تازه ریلمی را به نمایش می گذارد.

قلب تپنده ریلمی مینی پد مینی را تراشه Unisoc Tiger T616 تشکیل می دهد. این پردازنده 8 هسته ای مبتنی بر معماری ARM از دو Cortex A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد. بعلاوه در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی G57 MP1 همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به انجام وظیفه می پردازند.

سیستم دوربین این تبلت را لنز اصلی 8 مگاپیکسلی قاب پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تشکیل می دهند که کاربران از آن می توانند برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند. طبق مشخصاتی که درباره دوربین پشتی ریلمی پد مینی منتشر شده، لنز اصلی از نوع واید 27.9 میلی متری با مقدار دیافراگم f/1.8 است. به علاوه مقدار سنسور در این دوربین برابر 3.6/1 اینچ و مقدار پیکسل های آن هم برابر 1.1 میکرومتر است. در کنار این ها لنز دوربین سلفی این تبلت دیافراگم f/1.8 و مقدار 27.7 میلی متر دارد. مقدار سنسور در این دوربین برابر 4.1 اینچ و پیکسل ها 1.1 میکرومتری هستند.

می توان گفت که با توجه به مشخصات احتمالی، خیلی نباید انتظار عملکرد خوبی را از این گجت هوشمند داشته باشیم. منبع تغدیه ریلمی پد مینی را یک باتری به ظرفیت 6400 میلی آمپر ساعت تشکیل می دهد که با شارژر 18 واتی شارژ می گردد. اگر ریلمی قیمت این تبلت 8.7 اینچی که 7.6 میلیمتر ضحامت دارد را پایین نگه دارد، احتمال می رود که کاربران زیادی این محصول جمع و جور و مالی را با مشخصات فنی قابل قبولش خریداری کنند.

باید اشاره کنیم که شرکت ریلمی در سپتامبر گذشته از نخستین تبلت خود به نام ریلمی پد رونمایی کرد. این تبلت دارای یک نمایشگر 10.4 اینچی LCD IPS با رزولوشن 1200 در 2000 پیکسل و یک باتری 7,100 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 18 واتی انرژی مجدد خود را به دست می آورد. اولین تبلت شرکت ریلمی به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. قلب تپنده این گجت هوشمند را پردازنده هلیو G80 مدیاتک تشکیل می دهد و با پیکربندی های 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم در بازار تبلت ها در حال فروش اشت.

احتمالا در روز های آینده اخبار و اطلاعات بیشتری در خصوص این تبلت هوشمند ریلمی منتشر می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 760

به "رندر ها و مشخصات ریلمی پد مینی از نمایشگر 8.7 اینچی آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر ها و مشخصات ریلمی پد مینی از نمایشگر 8.7 اینچی آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید