تور برزیل: سهرابیان: از عملکرد مربی برزیلی تیم آبهای آرام رضایت داریم، او شرایط اقتصادی ما را درک می نماید

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مربی برزیلی تیم آبهای آرام تا المپیک پاریس با ما قرارداد دارد و شرایط ما را درک می نماید و با پولی که ما داریم اردوها را برگزار می نماید.

تور برزیل: سهرابیان: از عملکرد مربی برزیلی تیم آبهای آرام رضایت داریم، او شرایط اقتصادی ما را درک می نماید

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا سهرابیان در مورد فعالیت های فدراسیون قایقرانی گفت: طی چند روز گذشته تفاهم نامه خوبی را با سازمان ورزش انگلیس امضا کردیم و هفته آینده نیز تفاهم نامه همکاری با آفریقا جنوبی در محل سفارت این کشور امضا خواهیم کرد.

وی در مورد عملکرد پدرو سنا، مربی برزیلی تیم آبهای آرام گفت: از عملکرد این سرمربی رضایت داریم و وی فوق العاده است. 8 نفر را در کنار او قرار دادیم تا آموزش ببینند. این سرمربی تا المپیک پاریس با ما قرارداد دارد و شرایط ما را درک می نماید و با پولی که ما داریم اردوها را برگزار می نماید. وی شرایط و ارتباط های خوبی برای برگزاری اردو خارجی دارد ولی برای اردوها تابع شرایط اقتصادی فدراسیون است.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد شرایط تیم روئینگ تاکید نمود: لیگ روئینگ را در پیش داریم که توانستیم پخش زنده این مسابقات را هم بگیریم. برای اردوها نیز کادر فنی درخواست داده که از اردیبهشت ماه به بعد اردو ها را به خارج از تهران منتقل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 640

به "تور برزیل: سهرابیان: از عملکرد مربی برزیلی تیم آبهای آرام رضایت داریم، او شرایط اقتصادی ما را درک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: سهرابیان: از عملکرد مربی برزیلی تیم آبهای آرام رضایت داریم، او شرایط اقتصادی ما را درک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید