سهولت در پیشبرد فرآیندهای اداری با آریو

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، نظم بخشیدن به سازو کارهای اداری درون سازمان ها یا شرکت ها نه تنها سرعت و کیفیت عملکرد کارکنان را بالا می برد بلکه در رضایت مراجعان و کاربران آن سازمان هم اثر به سزایی دارد.

سهولت در پیشبرد فرآیندهای اداری با آریو

در چند سال اخیر نرم افزارهای مختلفی برای ارتقای سرعت و بهبود فرآیندهای اداری طراحی و ساخته شده است. اما هنوز هم احتیاجهای اختصاصی هر سازمان می طلبد تا این نرم افزارها منعطف تر گردد و خدمات کامل تری را ارائه دهد.

در این رابطه شرکت دانش بنیان رسانه ساز دانش از سال 82 در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می نماید و در سال 94 مجوز دانش بنیانی را به دست آورده است. این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و خبره و با بیش از 20 سال تجربه و فعالیت در زمینه های امکان سنجی، طراحی، ساخت و راه اندازی سیستم های مکانیزه و بسته های نرم افزاری، سامانه های تحت وب، طراحی و فراوری محتوای الکترونیک آموزشی و نرم افزارهای چندرسانه ای و نشر الکترونیک، خدمات مشاوره ای در زمینه های تدوین و بهبود روش ها و سیستم ها را به شرکت های مختلف ارائه می دهد.

برزو نادرلویی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رسانه ساز دانش در مورد کاربرد محصولات این شرکت به جام جم می گوید: یکی از حوزه های مهم در سازمان ها به کاربردن نرم افزاری برای امور درون سازمانی است که امکان داشبوردسازی، فرم سازی،گزارش سازی و طراحی فرآیندهای سازمانی را به کاربر ارائه بدهد و روش کارکردن با آن هم بسیار ساده باشد. ما سعی کردیم با طراحی و ارائه نرم افزار سیستم ساز آریو تمام احتیاجهایی را رفع کنیم که نرم افزارهای قبلی جوابگو نبودند.

مزیت های استفاده از سیستم ساز آریو

افزایش دقت و سرعت فرآیندهای اداری

تمام سازمان ها و شرکت ها می توانند با یاری خدمات مختلف آریو، فرم های عملیاتی خود را با فرم ساز در کمترین زمان ممکن و به آسانی طراحی و فراوری نمایند. فرآیند کاری خود را با فرایندساز قدرتمند به صورت بصری بسازند و با هر تغییر، آن را به روز نمایند. گزارش ها و داشبوردهای مورد احتیاج را خود را با گزارش ساز قدرتمند طراحی نمایند و در نهایت مجموعه فوق را در قالب یک سامانه تحت وب یا ویندوز در اختیار مخاطبان نهایی سازمان قرار بدهند.

ارتقای رضایت کاربران و مشتریان

استفاده از سیستم ساز آریو امکان شناسایی فرصت ها را فراهم آورده و بهبود فرآیندهای سازمان برای افزایش رضایتمندی مشتریان را در پی دارد.

قابلیت توسعه پذیری سیستم و بی احتیاج از کدنویسی های پیچیده

یکی از محاسن سیستم ساز آریو این است که متناسب با انواع احتیاجها و پیچیدگی های سیستم های اداری سازمان ها و شرکت ها قابل تغییر است.

این انعطاف باعث می گردد قابلیت های خاصی که برای هر شرکت احتیاجی اساسی به حساب می آید بدون احتیاج به کدنویسی های طولانی و تغییرات گسترده در سیستم اجرایی شوند.

ارائه امکانات نرم افزار ERP

تا قبل از سیستم ساز، نرم افزار بی پی ام اس (BPMS) برای ارائه خدمات فرآیند سازی سازمانی ارائه می شد در حالی که تمام احتیاجهای اداری در آن وجود نداشت. برای مثال عملیاتی که در حوزه ERP که نرم افزار مخصوص برنامه ریزی منابع سازمانی است با بی پی ام اس پوشش داده نمی شد. اکنون با ارائه آریو، همه بخش های یک ERP کاملا پوشش داده می گردد.

کاهش هزینه فراوری، سفارشی سازی و خرید سیستم

سیستم ساز آریو یاری می نماید تا بخش قابل توجهی از هزینه های سازمانی کاهش پیدا کند زیرا که هزینه بالایی که نرم افزارهای خارجی دارند را نداشته و در مقایسه با نرم افزارهای داخلی دیگر بسیار کاربردی تر و جامع تر است.

هوشمند سازی آریو، نگاهی به آینده

به گفته نادرلویی، شرکت رسانه ساز دانش، در حال حاضر بر روی هوشمند سازی و همچنین ایجاد قابلیت پیش بینی آینده سازمان ها بر اساس داده های آنها، بر اساس روش های هوش مصنوعی مشغول به فعالیت است. با مجهز شدن آریو به این امکان، سازمان ها می توانند در تصمیم گیری های مدیریتی برای آینده سازمان و هم چنین برنامه ریزی های کلان به صورت دقیق، از این ابزار بهره ببرند.

خدمات رسانه ساز دانش در یک نگاه

وَرسا، ابزاری برای تهیه کتاب مجازی

وَرسا ابزاری دانش بنیان و حرفه ای با کاربری آسان برای این است که بتوان بدون احتیاج به د انش تخصصی نرم افزار، همه مستند ات، محتواهای متنی شامل کتاب ها و مجلات و محتواهای چند رسانه ای را به شکل کتاب مجازی قابل تورق در بستر وب، ویندوز، گوشی و تبلت، فراوری و عرضه کرد.

این سامانه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارد که هیچ نمونه داخلی مشابهی نداشته و حتی آن را از سایر ابزارهای خارجی متمایز می نماید. امکان جست و جوی واژه ها به زبان های فارسی، اردو و عربی در متون و حتی انیمیشن ها از ویژگی های خاص ورسا است. امکان افزودن رسانه به صفحات کتب و نشریات و ساخت آزمون از دیگر مزیت های این ابزار است.

نویسا، روشی برای ساخت نرم افزارهای چند رسانه ای

نویسا از ابزارهای قدیمی تر شرکت رسانه ساز دانش است که برای فراوری و انتشار انواع نرم افزارهای چند رسانه ای، لوح فشرده آموزشی، فرهنگی، کتاب یا نشریه الکترونیک به کار می رود. این محصول همچنین راه حلی مناسب برای طراحی، فراوری و آرشیو انواع محتواهای متنوع و حجیم است.

آریو، سیستم ساز جامع و کامل

نرم افزار جدید شرکت که با هدف ارائه خدمات برای سازمان ها و کسب و کارها ارائه شده است آریو نام دارد. سیستم سازی که می تواند بسیاری از سازوکارهای اداری از مدیریت منابع انسانی گرفته تا برنامه ریزی های مربوط به تهیه مواد اولیه، فروش محصول و... را طراحی و توسعه دهد. تا پیش از طراحی و ارائه آریو سیستم های مدیریت فرآیند BPMS و BI (هوش تجاری) به کار می رفت که تمام احتیاجهای شرکت ها را به طور کامل جوابگو نبود.

ارتباط با رسانه ساز دانش

وبسایت: rasanehsaz.ir

ایمیل: [email protected]

تماس: 44280976 و 44280793

فکس: 44281016

آدرس: تهران، ستارخان، بعد از پل شیخ فضل الله، پلاک 622 ، طبقه 3، واحد 5

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 365

به "سهولت در پیشبرد فرآیندهای اداری با آریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهولت در پیشبرد فرآیندهای اداری با آریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید