صادقی: 30 هزار نقطه خطر آفرین شبکه برق در کشور ایمن می شود

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مدیرکل دفتر مهندسی و راهبری شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: امروز 30 هزار نقطه خطرآفرین شبکه برق در کشور ایمن سازی می شود.

صادقی: 30 هزار نقطه خطر آفرین شبکه برق در کشور ایمن می شود

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، مسعود صادقی در مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع در کشور افزود: امروز 6 هزار نیروی عملیاتی در قالب یک هزار و 500 گروه اجرایی، 30 هزار نقطه خطرآفرین شبکه برق را برطرف خواهند کرد.

وی ادامه داد: برخی نقاط شبکه برق در اثر فرسودگی خطر آفرین می شوند که از جمله آن ها می توان به باز بودن دریچه های تابلوی برق، حریم شبکه و انحراف پایه ها برق اشاره کرد.

این مقام مسوول گفت: با هماهنگی های اجرا شده، کانون های خطر در کشور شنایی شده است که امروز برطرف می شود.

غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر نیز در این مراسم اجرای مانور فراگیر و جهادی تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع، افزود: شبکه توزیع برق در زمستان امسال از پایداری بیشتری نسبت به سنوات گذشته برخوردار بود که با همت تلاشگران شرکت های توزیع و با وجود بارندگی و بارش سنگین برف به ویژه در منطقه ها غربی کشور حاصل شده است.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی شرکت های توزیع برای عبور از پیک تابستان 1401، از این شرکت ها خواست به اقدام های خود به ویژه در زمینه نصب کنتور های هوشمند که کمک شایانی به کنترل بار و برنامه های پاسخگویی بار می کند، سرعت دهند و برنامه های تدارک دیده شده را زودتر از دستور کار پیش بینی شده، به مرحله اجرا بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 720

به "صادقی: 30 هزار نقطه خطر آفرین شبکه برق در کشور ایمن می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: 30 هزار نقطه خطر آفرین شبکه برق در کشور ایمن می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید