ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور اعلام شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور مطابق سال های گذشته، 30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، امیرحسین بهروز اضافه کرد: موسسات در حال تبلیغ دوره های فراگیر به هیچ عنوان مجری رسمی برگزاری دوره های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور نیستند و داوطلبان توجه داشته باشند که پذیرش دانشجو در دانشگاه پیغام نور فقط به وسیله شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور و کسب حدنصاب های لازم با ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است.

وی ضمن هشدار به تمامی داوطلبان تحصیل در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیغام نور اضافه کرد: بسیاری از موسسات فراگیر در حال تبلیغ برای جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیغام نور هستند که هیچ گونه مجوزی برای برگزاری این دوره ها نداشته و تنها تعدادی از این موسسات با کسب مجوز از دفتر آموزش های آزاد وزارت علوم، صرفا به عنوان دوره های آمادگی اجازه فعالیت دارند.

وی بار دیگر تاکید نمود: ثبت نام و شرکت در این موسسات برای آمادگی دوره های فراگیر است و هیچ گونه حقی را برای داوطلب به منظور تحصیل در دانشگاه پیغام نور ایجاد نمی کند.

بهروز با عنوان اینکه در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت نام و موارد امتحانی آزمون در حال اجرا است، از داوطلبان خواست اطلاعیه های مربوط به این دوره ها را به وسیله پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir و یا سایت سازمان سنجش پیگیری و برای ثبت نام نیز صرفا به وسیله سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

وی گفت: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور مطابق سال های گذشته، 30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 8

به "ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیغام نور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید