عاشق مسی هستم ، سپاهان و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، هافبک گل گهر می گوید تیم هایی که در جابجایی عملکرد بهتری داشتند جزو مدعیان قهرمانی خواهند بود.

عاشق مسی هستم ، سپاهان و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند

علی اصغر درویش - خبرنگاران آنلاین

تیم گل گهر با راهنمایی مارینوس اوزونیدیس در فصل تازه لیگ برتر با کسب 8امتیاز از 4بازی عملکرد بسیار خوبی داشته و باید دید در ادامه نماینده سیرجان به یاری سرمربی یونانی چه نتایجی را کسب خواهد نمود. علی اصغر عاشوری هافبک گل گهر درخصوص شرایط این تیم در فصل تازه و مدعیان قهرمانی با خبرنگاران به گفت وگو پرداخته که در ادامه می خوانید.

*قبل از تعطیلی لیگ مقابل ملوان در خانه متوقف شدید. بازی چطور بود؟

دوندگی بازیکنان در این بازی بسیار بالا و کلا بازی خیلی درگیرانه ای بود. هرچند که ما در دقایقی سوار بر بازی بودیم اما به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود چرا که ملوان تیم بسیار خوبی نشان داد.

*کار کردن با آقای مارینوس چطور است؟

سرمربی بسیار منطقی و بادانشی است. ایشان هم در جلسه با بازیکنان روی این موضوع تاکید داشتند که نمی خواهند یک روزه تفکراتشان را به بازیکنان القا نمایند بلکه می خواهند کم کم سیستم مدنظرشان را در گل گهر پیاده نمایند. البته باید بگویم که تیم ما هنوز کامل نشده و در ادامه با تمام نفرات روند بهتری در لیگ خواهیم داشت.

*به نظر می رسد با توجه به اینکه هافبک هستی باید در میانه های میدان بازی کنی اما مارینوس پست ثابتی برای تو در نظر نگرفته است؟

بله با توجه به سیستم های آقای مارینوس بعضی مواقع پشت مهاجم بازی می کنم و بعضی مواقع در خط حمله قرار می گیرم.

*کیفیت لیگ را بعد از گذشت 4هفته از مسابقات چطور دیدی؟

کیفیت لیگ بسیار بالا رفته و 4بازی سخت داشتیم با این شرح که هنوز بازی های سخت تری مانده مثل بازی با پرسپولیس و سپاهان بعد از اتمام تعطیلی لیگ.

*شاید برای پرسیدن این سوال زود باشد اما اگر بخواهی جایگاه گل گهر را در جدول پیش بینی کنی فکر می کنی تیم شما در لیگ چندم می گردد؟

چند تیم در جابجایی خیلی خوب کار کردند و فکر کنم 4 یا 5تیم در ادامه مسابقات از بقیه تیم ها جدا شده و برای قهرمانی بجنگند. در خصوص تیم خودمان فکر کنم در سرانجام فصل در نیمه بالای جدول، جزو 6 یا 7تیم اول قرار بگیریم.

*در خصوص خودت آیا در پنجره جابجایی از تیم هایی مثل پرسپولیس یا استقلال پیشنهاد داشتی؟

بله صحبت هایی مطرح شده بود اما ترجیح دادم در گل گهر بمانم.

*کدام بازیکن فوتبال را دوست داری؟

مسی را خیلی دوست دارم.

*کدام تیم را برای قهرمانی در لیگ پیش بینی می کنی؟

سپاهان و پرسپولیس به نظرم مدعیان اصلی قهرمانی هستند و استقلال و تراکتور نیز می توانند جزو تیم هایی باشند که سودای قهرمانی دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 981

به "عاشق مسی هستم ، سپاهان و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشق مسی هستم ، سپاهان و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید