عسگرپور: برای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی سورپرایز داریم

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، تهران (پانا) - سرمربی تیم کشتی فرنگی امیدهای لرستان از انگیزه بالای شاگردانش برای رسیدن به فینال لیگ برتر خبر داد.

عسگرپور: برای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی سورپرایز داریم

امین عسگر پور سرمربی تیم کشتی فرنگی امیدهای لرستان که به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) صعود کرده است در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: برگزاری لیگ در این شرایط هنر خاصی می خواهد که بتوانیم در این شرایط و محدودیت لیگ را برگزار کنیم و به نظرم این حرکت فدراسیون منحصر به فرد بود.

وی درخصوص شرایط تیم امیدهای لرستان گفت: تیم ما یکدست بود و البته در مرحله مقدماتی کشتی گیر ملی پوش و خارجی نداشتیم و از کشتی گیران جوان و با تجربه در تیم استفاده کردیم ولی وجود فرد باتجربه ای مثل محسن سوریان در تیم ما کمک کرد تا بتوانیم از مرحله مقدماتی صعود کنیم.

عسگرپور در خصوص شرایط تیم امیدهای لرستان برای مسابقات نیمه نهایی گفت: با تیم بسیار قدرتمندی در نیمه نهایی شرکت خواهیم کرد. بدون شک برای قهرمانی روی تشک می رویم. البته در 4 وزن کشتی گیران تازه به تیم اضافه می کنیم و از الان باید بگویم که 2 سورپرایز در تیم خود خواهیم داشت. . به شخصه با کشتی گیر خارجی موافق نیستم اما اگر لازم باشد در 2 وزن از کشتی گیران خارجی در ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم کشتی امیدهای لرستان در خصوص اینکه مسابقات از حالت متمرکز خارج شده است گفت: اگر شرایط کرونایی کاملا تمام شود این روش برگزاری می تواند بسیار مفید باشد چون کشتی گیران استراحت بیشتری خواهند داشت و البته با توجه به اینکه تعداد تیم ها نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است فاصله بین کشتی ها هر چه بیشتر باشد بهتر خواهد بود و مظمئنا هم خیل عظیمی از دوستداران کشتی به سالن خواهند آمد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 609

به "عسگرپور: برای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی سورپرایز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگرپور: برای نیمه نهایی لیگ برتر کشتی سورپرایز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید