فراهانی: در 1400 می شود قفل های پیش روی کشور را گشود

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، یک عضو حزب ندای ایرانیان گفت: با تمسک به اصل وحدت و انسجام، بخش مهمی از قفل های پیش روی کشور باز خواهد شد.

فراهانی: در 1400 می شود قفل های پیش روی کشور را گشود

مجید فراهانی در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که انتظار شما از سال 1400 چیست؟ اظهار کرد: دهه 90 شمسی به ویژه سالهای میانی آن ویژگی خاصی نسبت به سالهای قبل داشته است.مخاطرات و تلاطمات بسیاری از سال 1397 تا دروازه قرن جدید رخ داد و پررنگ ترین آن از حیث حوادث طبیعی را می توان به سیل و زلزله های خانمان سوزی اشاره کرد که کشور را با مسائل جدی اقتصادی و معیشتی گریبانگیر کرد.

وی ادامه داد: اما در سال جاری پاندمی منحوس و مرگبار کووید 19 ایران عزیز و دنیا را دربرگرفت که خروجی تحلیلی آن عجز و ناتوانی بشر در برابر بلایای طبیعی بوده است .

فراهانی افزود: هرچند تاثیرات عظیم ناشی از این پاندمی در هم افزایی با تحریم های ظالمانه بی سابقه برای ملک و مردم بسیار گران و مصیبت بار بوده است، اما اصل امید توانست راه مبارزه با این بحران ها را همانند چالشهای مشابه پیشین هموار سازد.

این عضو شورای شهر تهران شرح داد: به عنوان عضوی کوچک از دریای خروشان ملت ایران به اصل تغییر و بهبود ایمان دارم و معتقدم هیچ چیز مهمتر از تغییر در رئوس بنیادین سیاستگذاری کشور نیست.

وی افزود: در اینصورت قطعا با تمسک به اصل وحدت و انسجام، بخش مهمی از قفل های پیش روی کشور باز خواهد شد و این مهم دست یافتنی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 251

به "فراهانی: در 1400 می شود قفل های پیش روی کشور را گشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهانی: در 1400 می شود قفل های پیش روی کشور را گشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید