تور روسیه ارزان: فعالیت روبات های یاندکس در پست روسیه

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، یاندکس که بزرگترین شرکت جست و جوی اینترنتی روسیه است، تحویل مرسولات پست در مسکو را با استفاده از ربات شروع کرد.

تور روسیه ارزان: فعالیت روبات های یاندکس در پست روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

واحد خودران یاندکس برنامه آزمایشی را معرفی نموده که به افراد اجازه می دهد روبات تحویل را از 27 دفتر پست در سراسر مسکو انتخاب نمایند.

یاندکس در حال حاضر 50 روبات به میزان چمدان برای تحویل غذا برای گراب هاب در دانشگاه دولتی اوهایو دارد و بعلاوه دسته ای روبات را در روسیه اداره می نماید. این شرکت در اوت بیان کرد سهم شرکت اوبر تکنولوژیز را در پروژه خودران مشترک میان دو شرکت خریداری نموده است.

روسیه بزرگترین کشور دنیا است و استفاده از روبات ها و پهپادها می تواند راه ارزان ای برای عرضه خدمات در منطقه ها دورافتاده و کم جمعیت باشد. سرویس پست دولتی تحویل با پهپاد در گذشته را آزمایش نموده است که در سال 2018 به سقوط پهپاد در یک مراسم ختم شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت پست سلطنتی انگلیس از یک پهپاد برای تحویل مرسولات به یک جزیره اسکاتلندی استفاده نموده است و شرکت پست ژاپن هولدینگز از پهپادها به صورت آزمایشی استفاده می نماید و انتظار دارد آنها تحویل نامه و بسته های پستی را در سال 2023 شروع نمایند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 555

به "تور روسیه ارزان: فعالیت روبات های یاندکس در پست روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: فعالیت روبات های یاندکس در پست روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید